سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

غرب دست نیاز به سوی جمهوری اسلامی ایران دراز کرده است

بخشدار رودهن گفت : ابر قدرت غرب و استکبار جهانی دست نیاز به سوی جمهوری اسلامی ایران دراز کرده است به این نتیجه رسیده است که در خاور میانه در منطقه بدون ایران کاری را نمی تواند انجام دهد.

رضا طاهر خانی در گفتگو با خبرنگار بقاشگاه خبرنگاران رودهن در مورد نقش ایران در منطقه گفت :ابر قدرت غرب و استکبار جهانی دست نیاز به سوی جمهوری اسلامی ایران دراز کرده است به این نتیجه رسیده است که در خاور میانه در منطقه بدون ایران کاری را نمی تواند انجام دهد.

وی در ادامه این مطلب با اشاره به این موضوع که ایران حرف اول را در خاور میانه می زند تصریح کرد :خدا را شاکریم که در سومین دهه انقلاب اسلامی به اقتدار رسیده ایم و می توانیم حرف اول را در منطقه بزنیم .

بخشدار رودهن با تاکید بر این مسئله ایران در جریان تحریم ها به موفقیت های زیادی رسید اضافه کرد :که در همه جبهه ها که به نوعی در تاریخ کشور مردم ایران از خود مقاومت نشان دادند در برابر تحریم ها مقاومت خوبی کرده و به پپیروزی های بزرگی دست پیدا کردیم موفقیت های علمی با وجود تحریم هاداشتیم در حوزه هوافضا ششمین کشور دنیا هستیم که توانستیم موجود زنده به فضا پرتاب کنیم .

طاهر خانی در خاتمه موفقیت های ایران را در زمینه های مختلف حاصل رشادت های رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی دانست و اظهارداشت :این موفقیت ها در همه عرصه ها حاصل تلاش رزمندگان ما در دوران جنگ تحمیلی بود که رفتند ولی خاطرات آنها همیشه در مراسم هایی مانند یادواره های شهدا زنده است و زنده خواهد بود ./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.