سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

آموزش و پرورش بزرگترین پایگاه استعداد یابی است

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس گفت: آموزش و پرورش بزرگترین پایگاه استعداد یابی به حساب می آید و باید از این ظرفیت و پتانسیل فراوان استفاده کرد .

علی رضا پرویزی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت:ما در رحوزه استاندارد سازی ورزش در شهرستان پردیس در کنار تامین زیرساخت های ورزشی تعاملات خوبی با ادارات مختلف و نهاد های خدمت رسان در شهرستان داریم از جمله این ادارات می توان به اداره آموزش و پرورش اشاره کرد .

وی در ادامه این مطلب با اشاره به موضوع ورزش در آموزش و پرورش تصریح کرد :اداره آموزش و پرورش در بحث ورزش توجه ویژه ای دارد و ورزش در این نهاد اموزشی به طور کامل در دست ماست و مسئولین این اداره در حوزه ورزش اختیارات لازم را به ما در اداره ورز ش و جوانان داده اند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان با تاکید بر راه اندازی چهار رشته ورزشی در سیستم آموزش و پرورش پردیس اضافه کرد :ما از زمان استقرار اداره ورزش و جوانان چهار رشته ورزشی را در اداره آموزش و پرورش راه اندازی کردیم که دانش آموزان در این رشته ها مشغول فعالیت و بروز استعداد و توانایی های خود هستند .

پرویزی در خاتمه اظهارداشت :در آینده نزدیک رشته های دیگر ورزشی را هم در آموزش و پرورش شهرستان راه می اندازیم زیرا آموزش و پرورش بزرگترین پایگاه استعداد یابی به حساب می آید و باید از این ظرفیت و پتانسیل فراوان استفاده کرد ./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.