سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمايي از دو كتاب "عرفان نظر آهاري" در فرانكفورت

عرفان نظر آهاري، از رونمايي دو كتاب خود به نام هاي "ما همه آفتابگردانيم" و "قلبي بزرگتر از جهان" خبر داد.

عرفان نظر آهاري، نويسنده در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبيات باشگاه خبرنگاران، گفت: شنبه عازم فرانكفورت به منظور حضور در نمايشگاه فرانكفورت هستم. در اين نمايشگاه كتابم به نام "ما همه آفتابگردانيم" رونمايي خواهد شد. در اين كتاب ترجمه انگليسي نوشته هايم به نظم و نثر است كه توسط خانم "كارولين" ترجمه شد. 

وي افزود: انتشارات "شمع و مه" كه انگليسي است آن را چاپ كرد. همچنين در اين نمايشگاه از كتاب ديگري با عنوان "قلبي بزرگتر از جهان" كه به زبانهاي فارسي، انگليسي و ايتاليايي ترجمه شده، رونمايي مي شود. 

نظر آهاري ادامه داد: كتاب "قلبي بزرگتر از جهان" همراه با لوح موسيقايي است. لوح موسيقايي اين كتاب به آهنگسازي "محمد نصرتي" و اجراي گروه نوازندگان تنظيم شده كه در اين اثر از سازهاي مختلف و موسيقي كشورهاي مختلف از شرق دور تا آفريقايي، هندي و ايراني استفاده شده است. 

اين نويسنده تصريح كرد: در لوح موسيقايي كتاب "قلبي بزرگتر از جهان" با توجه به مضمون كتاب كه صلح و همدلي بين انسانهاي مختلف جهان است، سعي شده به شكلي اين پيام به زبان موسيقي ارائه شود. 

وي با اشاره به همراهي رونمايي كه با دو ميزگرد عنوان كرد: رونمايي كتابهايم به همراه دو ميزگرد با عنوان "ادبيات عرفاني و نياز انسان امروز"، همچنين "ادبيات فارسي و پيام صلح براي جهان" برگزار مي شود و طبيعتا ديدارهايي با مخاطبان در فرانكفورت خواهيم داشت. 

نظر آهاري بيان كرد: نمايشگاه فرانكفورت از 17 تا 21 مهرماه و برنامه هاي من شامل رونمايي از دو كتابم و ميزگردها كه در روز 19 مهرماه برگزار مي شود، احتمالا برنامه هاي ديگري در بن و كلن آلمان خواهيم داشت./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.