سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردار منطقه 9 تاکید کرد؛

ورود سامانه HSE مناطق غربی تهران

شهردار منطقه 9 تهران در اولین نشست شورای هماهنگی سامانه HSE مناطق 22گانه بر ضرورت ورود مباحث این سامانه در سطح محلات پایتخت تاکید کرد و گفت: با توجه به برنامه ریزی و اهداف تبیین شده سامانه HSE در راستای ارتقا بهداشت، ایمنی بیشتر و محیط زیست پایدار تر گامهای عمده و اساسی بر می داریم.


به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سلطانی با بیان این مطلب افزود: ضرورت استقرار سیستم مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست(MS-   HSE ) در محیط کار از اهمیت بسیاری برخوردار بوده و پرداختن به این موضوع به یکی از اولویت های کسب و کار در سازمان ها به ویژه شهرداری تهران تبدیل شده است.

وی تصریح کرد: این شهرداری در راستای ایمنی بیشتر و کاهش آسیب های جانی، مالی و زیست محیطی و آشنایی با الزامات و نیازمندی های سیستم مدیریت HSE و نحوه شناسایی خطرات و جنبه های زیست محیطی و ارزیابی آنها، کارگاه های آموزشی مختلفی را با حضور پرسنل برگزار کرده و جلسات منظم کمیته راهبری مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست نیز با حضور مدیران و مسئولان منطقه تشکیل داده است.

وی با بیان اینکه این شهرداری جز اولین مناطقی بوده که مدیریت جامعه ایمن، IMS و HSEرا تجربه کرده است، اظهار کرد: با اعمال مدیریت متمرکز و یکپارچه و همچنین پرهیز از موازی کاری، فعالیت های ارزشمندی در راستای اثر بخشی منظم آن در سطح محدوده اجرایی شده است.
شهردار منطقه 9 تهران ادامه داد: زمینه و بستر فرهنگی مدیریت HSE در منطقه به سرعت درحال تکمیل و شکل گیری است و همواره برای حفظ و تداوم سیستمهای مختلف مدیریتی با برقراری جلسات بازنگری مدیریت بر بهبود مستمر و اثر بخش آن نظارت می شود.

وی با اشاره به فصل جدیدی از خدمات شهرداری تهران و محورهای 10 گانه ارائه شده از سوی شهردار تهران مبنی بر تهران در مسیر پیشرفت و عدالت نیز گفت: از محورهای ارائه شده ، دو محور مرتبط با مباحث HSE بوده که با اولویت بخشی به آنها می توانیم محورهای، تهران با شهری امن و مقاوم در برابر انواع آسیب ها و مقاوم در برابر مخاطرات و سوانح و همچنین تهران با شهری پاک و بهره مند از محیط زیست مطلوب را محقق کنیم.

شهردار منطقه 9 خاطر نشان کرد: امیدواریم با ورود مباحث و موضوعات HSE در سطح محلات تهران، چشم اندازهای شهرداری تهران به منظور حذف، کاهش و کنترل خطرات و عوامل زیان آور محیط کار ناشی از فعالیت ها و خدمات شهری منطقه و کنترل پیامدهای ناشی از جنبه های زیست محیطی، پهنه سازی مصرف منابع و مدیریت انرژی با رویکرد یکپارچه سرمایه، آمادگی در برابر بلایای طبیعی و جلوگیری از حوادث احتمالی و همچنین توانمند سازی منابع انسانی با رویکرد مدیریت دانش و ارتقای کیفیت با استقرار این سیستم محقق شود.

در ادامه این نشست نیز از سوی نماینده و مشاور مدیر عامل شرکت شهر سالم در مورد مصوبات شورای شهر و اقدامات انجام گرفته در ستاد و مناطق 22گانه و سازمانهای تابعه توضیحاتی ارائه شد و همچنین در رابطه با چالشهای HSE پیمانکاران توسط مدیران
HSE مناطق  22گانه بحث  و  تبادل نظر شد.
برچسب ها: مدیریت ، خطرات ، الزامات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.