سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عبدی: کمیتۀ انضباطی با پایبندی در احکام باعث کاهش فساد و تبانی می شود

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: مسئولان فوتبال باید به مسأله تبانی و فساد در فوتبال رسیدگی کنند تا این مشکل به مراجع دیگر کشیده نشود.

حسین عبدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مسئولان ذیربط باید به مشکلات فوتبال رسیدگی کنند تا این مسأله به مجلس کشیده نشود زیرا مجلس کارهای مهمتری را باید انجام دهد.

وی ادامه داد: اگر فدراسیون فوتبال در خصوص مبارزه با تبانی و فساد در فوتبال به درستی عمل کند دیگر مجلس مجبور نمی شود وارد عمل شود. زیرا جامعه توقع بیشتری از مجلس دارد و مجلس باید کارهای مهمتری انجام دهد.

وی در خصوص برخورد نشدن با متخلفان اظهار داشت: در ورزش ما همه چیز به صورت مقطعی عمل می شود و مسئولان برای اینکه بگویند وظایفشان را انجام داده اند به صورت فرمالیته کارهایی را انجام میدهند.

وی افزود: اگر مسئولان وظایفشان را درست انجام دهند خیلی از مشکلات فوتبال  حل می شود مثلاً اگر کمیتۀ انضباطی به طور جدی با متخلفان برخورد کند و به رای هایی که صادر می کند پای بند باشد تبانی و فساد در فوتبال کاهش می یابد.

کدام از قضاوت و رای هایی که کمیتۀ انضباطی صادر کرده اجرا شده است؟

وی تصریح کرد: افرادی که باید محکوم شوند از طریق راه های ارتباطی محکومیت خود را حذف می کنند، باید مجریان قوی و قانون شناس داشته باشیم که این مشکلات را ریشه کن کند.

حسین عبدی در پاسخ به این سؤال که چرا با گذشت زمان فوتبال ایران ناپاک تر می شود گفت: زمانی که فردی سمتی را قبول می کند خلاف کند و هیچ برخوردی با او نمی شود فساد در فوتبال و حتی ورزش های دیگر ریشه می یابد به همین دلیل است بسیاری از مربیها حاضر به مربیگری نیستند.

همچنین اگر هزینه هایی که به صورت دولتی وارد فوتبال می شود در راهکارهای درست قرار گیرد. فوتبال ما با این مشکلات مواجه نمی شود.

وی در خصوص اینکه مبارزه با فساد را از کجا باید شروع کرد اظهار داشت: همه باید در جای خود قرار بگیرند و روابط را به شایسته سالاری ارجحیت ندهند.

پايان متن/آق

برچسب ها: فوتبال ، تبانی ، فساد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.