سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حکم مسجدجامعی؛

شجاع پوریان معاون امور اداری و اجرایی شورای شهر شد

رییس شورای اسلامی شهر تهران طی حکمی ولی ا... شجاع پوریان را به عنوان معاون امور اداری و اجرایی شورای اسلامی شهر تهران منصوب کرد.

 
به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، متن حکم ابلاغی احمد مسجدجامعی به شرح زیر است:
 
جناب آقای دکتر ولی ا... شجاع پوریان
 
عضو محترم شورای اسلامی شهر تهران
 
 
سلام علیکم
 
نظر به توانمندی، تعهد و تجربه جنابعالی و در اجرای مفاد ردیف های اول و هشتم ماده ششم آیین نامه اجرایی تشکیلات، انتخابات داخلی و امور مالی شوراهای اسلامی شهر تهران تصویبی به تاریخ 11/01/1378 هیات وزیران و همچنین ردیف های اول و هفتم از ماده ششم ایین نامه داخلی شورای اسلامی شهر تهران تصویبی به تاریخ 24/01/1384 هیات وزیران، به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان معاون امور اداری و اجرایی شورای اسلامی شهر تهران منصوب و معرفی می نمایم.
 
رعایت دقیق قوانین و مقررات جاری شورای اسلامی شهر تهران، برنامه ریزی مدون برای پشتیبانی سازمانی و اداری از مصوبات، نظارت، کمیسسیون ها، کمیته ها و مجموعه شورا، بررسی نیازهای آموزشی کارکنان و افزایش سطح بهره وری آنان ، تهیه و تدوین، گزارشات عملکرد فصلی حوزه اداری و اجرایی و ارائه آن به هیات رییسه شورا، اقدامات لازم برای امور رفاهی اعضای محترم و کارکنان شورای اسلامی شهر تهران و گزارش مستمر اقدامات از اهم وظایف جنابعالی است.
 
امید است که با اتکال به خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) و همکاری صمیمانه اعضای محترم و کارکنان پرتلاش شورا در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید./ف
برچسب ها: معاون ، شورا ، شهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.