سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"گیتی پسند-دبیری"، "میثاق-تأسیسات" مهمترین دیدار های هفته پنجم فوتسال

صدر نشین از کجا می آید، تهران یا نصف جهان؟

در حساسترین دیدار هفته پنجم مدعیان لیگ برتر به مصاف هم می روند تا قدرت نمایی کنند و امتیاز با ارزشی را از آن خود کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، هفتۀ پنجم لیگ برتر فوتسال کشورمان درحالی برگزار می شود که حساس ترین رقابت نیم فصل در اصفهان انجام و دو تیم گیتی پسند و دبیری به مصاف هم می روند.

 گیتی پسند قهرمان فصل گذشته که تاکنون عملکرد چندان مطلوبی نداشته، در شهر خود دبیری را میزبانی می کند که از فصل گذشته فقط قهرمانی را نشانه گرفت  و تاکنون نیز عملکردی شایسته هدف خود داشته است.

شاگردان شمسایی که تنها یک بار جایگاه نخست را تسلیم گیتی پسند کردند، هفتۀ گذشته مقابل غیر صنعتی ماهشهر ایستادند و با کسب امتیاز بازی و درحالی که تیم اصفهانی به نتیجه ای بهتر از تساوی دست نیافت بار دیگر صدرنشین شد.

با وجود اینکه بازی گیتی پسند و هلال احمر سر و صدای زیادی به پا نکرد اما داوران این دیدار به قضاوت ناعادلانه محکوم شدند تا تساوی گیتی پسند رنگ دیگری به خود گیرد و  حساس ترین بازی لیگ درحالی انجام گیرد که گیتی پسند در مقام دوم ایستاده است.

در حال حاضر دبیری و گیتی پسند به ترتیب با 10 و 8 امتیاز به پله های اول و دوم جدول رده بندی تکیه زده اند و برای اثبات قدرت خود چشم به امتیاز رقابت اصفهان دارند. اما دیگر دیدار پرشور این هفته مربوط به دربی تهران و مصاف تیم های میثاق و تأسیسات دریایی می شود. 

میثاق که این روزها در خور تیم های تهرانی در رقابت ها ظاهر شده و هم امتیاز با گیتی پسند در ردۀ سوم ایستاده است به مصاف همشهری نوپای خود در لیگ برتر می رود تا با کسب امتیاز و فرض شکست گیتی پسند در اصفهان در مقام دوم بایستد و توانایی خود را به رخ رقبا بکشد. با وجود اینکه میثاق فصل گذشته در مقام پنجم ایستاد و هیچ ادعایی برای قهرمانی نداشت اما خیز خوبی برای دستیابی به جایگاه های بالا برداشته است تا با امید اینکه تیم های تهرانی جایی در بین مدعیان داشته باشد رقابت ها را ادامه دهند اما از سوی دیگر شاگردان صانعی نیز دست و پا بسته نیستند و در دو هفته گذشته در رقابت های دشوار خود نتایج قابل قبولی کسب کرده تا نشان دهد تنها برای ماندن در لیگ  رقابت نمی کند و جایگاه مطلوبی در نظر دارد. تاکنون میثاق با کسب 8 امتیاز در مقام سوم و تأسیسات با 4 امتیاز در جایگاه یازدهم جای گرفته اند.

دیدار سوم این هفته مربوط به مصاف ماهان تندیس و هلال احمر تبریز می شود

تیم میزبان که تا هفته دوم عملکرد خوبی داشت و ذهنیت قدرتمندی همانند صبا برای رقبا از خود ساخته بود این روزها سیر نزولی پیش گرفته تا از صدر فاصله گیرد و در جایگاه چهارمی به عملکرد 3 تیم نخست بنگرد البته حضور حسین شمس به عنوان مدیرفنی در این تیم نوید عملکرد متفاوتی را می دهد اما هلال احمر بر خلاف انتظار همه ظاهر شده و روند مطلوبی را پی گیری می کند تا نه تنها برای ماندن در لیگ بجنگند بلکه برای مدعیان حریف دشواری باشد همانند بازی گذشته ای که برابر گیتی پسند اصفهان داشت.

تیم قعر جدولی عملیات غیر صنعتی در ماهشهر به مصاف شهرداری تبریز می رود به امید آنکه نخستین امتیاز خود را کسب کند اما این مصاف مقابل تیم تبریزی که با وجود همه مشکلات و حواشی عملکرد قابل قبولی داشته آسان نیست و در این بازی اسماعیل تقی پور پس از محرومیت، فردا اجازه حضور روی نیمکت تیمش را دارد.

در دیدار بعدی منصوری در قرچک تیم زمزم را میزبانی می کند که تاکنون تنها یک برد در لیگ داشته و 3 امتیاز به خود اختصاص داده است اما منصوری نیز که با 5 امتیاز در جایگاه هفتم قرار گرفته برای اینکه طبق عادت هر ساله اش جمع  مدعیان قرار گیرد به دنبال امتیاز این بازی خواهد بود.

در دیگر دیدار هفته پنجم راه ساری، قعرنشين در شهر خود به مصاف شرکت حفاری می رود که با وجود رقابت های مطلوب خود با کسب تنها 5 امتیاز در مقام هشتم جای گرفته است اما آخرین دیدار در مشهد و بین تیم های فرش آرا و شهرداری ساوه انجام می گیرد.

شاگردان جوان ابطحی در رقابت های اخیر نشان داده اند که قدمهای روبه جلویی برداشته اند و تا تیم بومی خود را در جایگاه مقبولی قرار دهند اما فرش آرا در سوی دیگر نیز به کسب امتیاز می اندیشد تا شاید با وجود هم امتیازی ها و اواسط جدول صعود 4 پله ای داشته باشد./آق
برچسب ها: لیگ برتر ، امتیاز ، فوتسال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.