سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"مهدي فخيم زاده" معرف پليس زن در تلويزيون

"مهدي فخيم زاده" با ساخت اثري پليسي، حضور موفق پليس زن را در تلويزيون به تصوير كشيد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ مهدي فخيم زاده كارگردان و بازيگر سينما و تلويزيون ايران، مجموعه تلويزيوني با نام "خواب و بيدار" را كه اولين تجربه كارگرداني خود را در ژانر پليسي بود را در سال 82 ساخت و توانست نظر مخاطبان را به خود جلب كند. 

"خواب و بيدار" كه با نام اختصاري "ناتاشا" در بين همگان شناخته شده، اثري پليسي است كه از شبكه اول سيما به نمايش گذاشته شد. 



فخيم زاده در سريال "خواب و بيدار" تلاش كرد تا يك اثر اكشن خوب و با كيفيت خلق كند و توانست از امكانات خوبي همچون هلي كوپتر و صحنه پردازي هاي حجيم در فيلم استفاده و مخاطب را شگفت زده كند. 

در اين سريال "لادن طباطبايي" نقش يك پليس زن را ايفا مي كرد و فخيم زاده اين بار با استفاده از اين بازيگر، پليس زن ديگري را خلق كرد كه در مدت زمان بيشتري در سريال حضور داشت و وجوه دراماتيك آن پررنگ تر بود و رويارويي اين پليسزن با شخصيت منفي زن داستان "ناتاشا" از صحنه هاي قابل توجه و جذاب سريال بود. 

در اين مجموعه تلويزيوني، بازيگران ديگري همچون محمد صادقي، دانيال حكيمي، رويا نونهالي، حبيب دهقان نسب، كامران تفتي، ليلا برخورداري حضور داشتند و داستان فيلم در خصوص زني به نام "ناتاشا" است كه از شهرت بالايي در خلافكاري برخوردار بود كه پس از سالها به ايران بازگشته و دست به يك سرقت مسلحانه مي زند. 

مهدي فخيم زاده آثار پليسي ديگري را چون "حس سوم" و "ساختمان 85" را در پرونده كاري خود دارد كه آنها هم توانستند به موفقيت هاي خوبي در تلويزيون دست يابند و مخاطبان بيشماري را مجذوب آثارش كند./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.