سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دروازه های ورودی پایتخت در دست مرمت و بهسازی است

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 19، از اجرای طرح های ویژه عمرانی در شبکه بزرگراهی شریان ها و بزرگراه های این منطقه خبر داد.


کرمی درگفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح های ویژه عمرانی درشبکه بزرگراهی شریان ها و بزرگراه های منطقه 19 به منظور ارتقاء سطح امنیت و سهولت تردد در مسیرهای مواصلاتی در دستور کار معاونت فنی و عمران شهرداری منطقه 19 قرار دارد.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: در این طرح شبکه بزرگراهی، شریان ها و بزرگراه های منطقه 19 و دروازه های ورودی شهر تهران مرمت و بهسازی خواهد شد.

کرمی با اشاره به نحوه ی اجرای این طرح گفت: این طرح با مشارکت اکیپ های اجرایی فنی و عمران و ترافیک شهردرای منطقه 19 به منظور سهولت در تردد خودروها و شهروندان و ارتقای سطح امنیت بزرگراه ها و شریان های منطقه 19 در دست اجرا است.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: مرمت و بهسازی بزرگراه و شریان های اصلی منطقه 19، پخش بیش از 12 هزار تن آسفالت در این بزرگراه ها از اقدامات اجرایی این طرح است.

کرمی در پایان با اشاره به اقدامات دیگر این طرح افزود: بهسازی و درزگیری 143 هزار و 300 متر مربع، تراش و روکش آسفالت 93 هزار و 250 متر مربع لکه گیری آسفالت هزار و 850 متر مربع در بزرگراه ها و شریان های اصلی منطقه 19 از اقدامات دیگر معاونت فنی و عمرانی شهرداری این منطقه در این طرح است.

برچسب ها: ترافیک ، آسفالت ، لگه گیری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.