سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون نماينده ايران در سازمان ملل:

نتانياهو بهتر است حتي به فکر حمله به ايران نيز نباشد چه رسد به طراحي براي چنين اقدامي!

"خداداد سيفي" معاون نماينده ايران در سازمان ملل در واکنش به اظهارات بنيامين نتانياهو نخست وزير رژيم اشغالگر قدس در صحن مجمع عمومي سازمان گفت اسرائيل بهتر است حتي فکر حمله به ايران را هم نکند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني پرس تي وي، سيفي گفت نتانياهو همچنان به تندگويي هاي خود عليه ايران با سوء استفاده از اين مجمع در تهديد يکي از اعضاي بنيانگذار اين سازمان ادامه مي دهد، سازماني که هدف آن برچيدن تهديدها عليه صلح است. وي حرف هاي زيادي درباره تسليحات کشتار جمعي در خاورميانه زد ولي اشاره اي به اين مساله نکرد که اسرائيل تنها دولت در منطقه است که همه نوع تسليحات کشتار جمعي را در اختيار دارد ولي عضو هيچکدام از معاهدات منع اين تسليحات نيست. وي بايد به شدت از هر گونه سوء محاسبه در خصوص ايران بپرهيزد. از اين رو نخست وزير اسرائيل بهتر است حتي به فکر حمله به ايران نيز نباشد چه رسد به طراحي براي چنين اقدامي.

سيفي که دقايقي بعد از سخنراني نتانياهو در مجمع عمومي سازمان ملل صحبت مي کرد از نتانياهو خواست تا سابقه پايبندي ايران به الزامات بين المللي خود و در عوض سابقه سرکشي تل آويو در برابر همه معاهدات و قوانين بين المللي را بررسي کند.

اين ديپلمات ايراني، اسرائيل را به ارتکاب جنايت در قبال فلسطيني ها و ديگر همسايگان و حتي کشورهاي غير همسايه متهم کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.