سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

نرمش قهرمانانه، برنامه هاي دشمن را برهم زد

نماينده ولي فقيه در استان چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهركرد، در نامه اي به رئيس جمهوري اسلامي ايران راهبرد نرمش قهرمانانه را باعث برهم زدن نقشه دشمنان نظام دانست.

در نامه حجت الاسلام محمدعلي نكونام به دكتر روحاني آمده است: نبود نرمش قهرمانانه، دشمن را در تداوم تحريم ها، جري مي كند.
وي، در اين نامه خطاب به رئيس جمهوري گفت: در سايه تدبير، اميد و اعتدال، تكيه زدن حضرت عالي بر كرسي رياست جمهوري به واسطه شعارهاي اعتدالگرايانه، بارقه اي از اميد در دل ها و نشاط محسوسي در حركت موتور جمهوري اسلامي ايجاد كرد .
نکونام افزود: انتظار مقام معظم رهبري، مردم، شهدا و در رأس همه روح ملكوتي حضرت امام خمینی (ره) از مسؤولان نظام، حفظ عزّت اسلامي و تلاش براي زنده ماندن ارزش هاي ديني و انساني است .
امام جمعه شهركرد اظهار داشت: خطّي كه امروز شما پرچم دار آن هستيد، نبايد دشمن را به اين باور سوق دهد كه ملّت مقاوم ايران از تحريم و امثال آن خسته شده و رو به آمريكا آورده است.
حجت الاسلام نکونام تصریح کرد: مطمئن باشيد اينجانب و مردم خوب استان چهارمحال و بختیاری ياري گر شما و شعارهاي اعتدالگرايانه شما كه مورد عنايت مقام معظم رهبري باشد، هستند و بهترين خدمت شما به اين استان انتخاب فردي متعهد، خادم و تلاشگر در جهت محروميت زدايي از استان چهارمحال و بختیاری است./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.