سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در جشنواره بين المللي فيلم كودك و نوجوان؛

"داريوش فرهنگ" و "تورج منصوري" برترين هاي بخش مواد تبليغي را انتخاب مي‌كنند

" داریوش فرهنگ"، "تورج منصوری" و" رضا برجی" داورانی هستند که از بین آثار رسیده برترین نمونه های مواد تبلیغی را انتخاب مي‌كنند.

به گزارش خبرنگار حوزه سينماي باشگاه خبرنگاران؛ داوری بخش مسابقه برترین مواد تبلیغی – عکس و پوستر فیلم – به عنوان یکی از بخشهای جنبی مهم جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان آغاز شد.  



آرش صادقی و مهدی دل خواسته که دبیران مسابقه عکس و پوستر این جشنواره اند در چند روز گذشته میزبان هیات داوری سه نفره ای هستند که کار داوری این بخش را عهده دار شده اند." داریوش فرهنگ"، "تورج منصوری" و" رضا برجی" داورانی هستند که از بین آثار رسیده برترین نمونه های مواد تبلیغی را انتخاب می کنند. جوایز این بخش در مراسم افتتاحیه جشنواره اهداء می شود.   
 
گفتنی است در بخش مسابقه عکس و پوستر، 14 مجموعه عکس از 14 فیلم سینمای ایران و 15 پوستر از 14 فیلم رقابت می کنند و همچنین در ایام برگزاری جشنواره نمایشگاه آثار در اصفهان برگزار خواهد شد که شامل 18 مجموعه عکس از 18 فیلم و 20 پوستر از 16 فیلم خواهد بود. جوایز این بخش شامل دو پروانه زرین خواهد بود.  

نکته دیگر درباره این بخش برگزاری بزرگداشت حافظ احمدی عکاس باسابقه و خوشنام سینمای ایران است که در حاشیه جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان مورد تقدیر قرار خواهد گرفت. 

داریوش فرهنگ فیلمساز و بازیگر باتجربه سینما و تلویزیون است که در کانامه اش ساخت فیلمهایی مانند طلسم، تکیه بر باد و شب های تهران دیده می شود. تورج منصوری سالهاست به عنوان مدیر فیلمبرداری با برترین پروژه های سینمایی کشور همکاری دارد و به عنوان کارگردان نیز تجربه ساخت فیلم بازیچه را در کارنامه کاری خود ثبت کرده است. رضا برجی نیز مستند ساز و عکاس برجسته ایرانی است که به ویژه در حوزه عکاسی از جنگ آثار ماندگار بسیاری خلق کرده است.  

گفتني است، بیست و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با گرامی‌داشت نام پیامبر اکرم (ص) پدر آسمانی کودکان دنیا از پانزدهم تا نوزدهم مهرماه در اصفهان برگزار خواهد شد. /ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.