سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبار استقلال؛

برنامه کارشناسان به استقلال/ در خواست آبي پوشان از هواداران؛ تا آخرین لحظه صبر کنید و شعار ندهید

اعضای تیم استقلال در حالی برای دیدار با اف سی سئول آماده می‌شوند، که برخی کارشناسان برنامه‌هایی را برای برد حریف، به قلعه نويی ارائه کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، امیر قلعه نويی در کشور کره نتوانست شرایط ایده آلی را ایجاد کند زیرا آبی‌ها در این کشور با اختلاف دو گل شکست را پذیرا شدند از طرفی امیر قلعه نويی قصد دارد در بازی برگشت با برنامه کامل وارد زمین مسابقه شود تا هر طور شده آبی‌ها را به فینال مسابقات برساند اما این در حالی است که برخی کارشناسان در این خصوص به کادر فنی آبی‌ها، برنامه ارائه کردند تا در صورتی که سرمربی استقلال آنها را مناسب دید، در تیمش لحاظ کند.

 کارشناسان معتقدند استقلال می‌تواند حریف کره‌ای خود را در خط دفاعی غافلگیر کند زیرا دفاع این تیم علی رغم عدم دریافت گل در کشور کره شکننده است و استقلالی‌ها می‌توانند در زمین خود این تیم را تحت فشار فراوان قرار دهند.

 از طرفی اعلام شده است که استقلال بنا به نظر کارشناسان در کناره‌ها به حریفش برتری دارد. امید استقلال در سمت راست به عنوان هافبک آبی‌ها را همراهی  می‌کند و آبی‌ها می‌توانند در کناره‌ها عرصه را به حریف خود تنگ کنند.

** در خواست جدی از هواداران؛ تا دقیقه آخر صبر کنيد و شعار ندهید

بازیکنان تیم استقلال پس از هماهنگی با کادر فنی و مسئولین در باشگاه از طریق باشگاه از هواداران در خواست کردند که شرایط تیم را در نظر داشته باشند و برای حمایت همه جانبه از تیم در یک بازی بسیار مهم و حیاتی وارد استادیوم شوند و استقلال را یاری کنند.

 بازیکنان استقلال اعتقاد دارند که اگر هواداران صبر داشته باشند و تا آخرین لحظه حمایت کنند و حتی با دریافت یک گل شرایط را برای استقلال سخت نکنند، اعضای این تیم می‌توانند، حریف را با پیروزی پشت سر بگذارند زیرا فشار زیادی را متحمل نمی‌شوند و تمرکزشان روی بازی است.

شایان ذکر است: بازیکنان و مسئولین از هواداران خواستند از شعار دادن علیه تیم حریف و حتی استقلال خودداری کنند و در این بازی که حکم مرگ و زندگی را دارد حمایت همه جانبه خود را ابراز کنند تا استقلال با آرامش و تمرکز کافی، در صدد پیروزی بر حریف کره‌ای خود برآید.

انتهاي پيام/
برچسب ها: اعضای ، تیم ، استقلال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غلام
۱۳:۱۲ ۱۰ مهر ۱۳۹۲
با آرزوی موفقیت برای استقلال ایران