سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران/

زمین 2870 متری آمل وقف ساخت حسینیه شد

زمینی به مساحت 2 هزار و 870 مترمربع در شهرستان آمل توسط دو واقف خیراندیش وقف احداث حسینیه شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، با تلاش همکاران اوقاف آمل 2 هزار و 870 متر مربع زمین توسط واقفان خیراندیش فرامرز میخ‌چین و طیبه بابازاده وقف شد.

این واقفان خیراندیش نیت خود را برای ساخت حسینیه و ابوالفضلی قرار دادند و ارزش این موقوفه که در منطقه درمه‌کلا قرار دارد بیش از 800 میلیون ریال است.

*ملاک ارزیابی عملکرد همکاران اوقاف اجرای دقیق عناوین برنامه ابلاغی است

در خبر دیگر این روابط عمومی رئیس اداره اوقاف آمل در جلسه شورای اداری این اداره با اشاره به اهمیت اجرای برنامه‌های ابلاغی گفت: میزان پیشرفت در اوقاف اجرای دقیق برنامه‌های ابلاغی است.

رسول علیخانی افزود: طرح تربیت حافظ قرآن به صورت ویژه اقدام خواهد شد و سهمیه سال جاری تکمیل شده و کیفیت اجرای این طرخ در بقاع متبرکه مجری مد نظر است.

وی افزود: سهمیه خدام ثابت و افتخای برابر دستورالعمل وسهمیه ابلاغی سال 92 اقدام خواهد شد و برای کلیه موقوفات متصرفی منفعتی دارای درآمد یا غیردرآمد در سامانه بودجه تنظیم می‌شود و واحد اجارات اسناد اجاره غیرمتصرفی و متصرفی را به صورت مستمر و روزانه با مستاجران را در سامانه تنظیم می‌کنند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آمل گفت: امورثبتی به تهیه نقشه utm بقاع متبرکه و موقوفات برابر سهمیه شدت خواهد بخشید و نسبت به اخذ سند مالکیت برای موقوفات و بقاع متبرکه اقدام ویژه‌ای صورت خواهد گرفت.

علیخانی در این جلسه به ورود اطلاعات حقوقی، ثبتی و ورود تصاویر حقوقی و ثبتی در سامانه، آموزش و نظارت، ورود اطلاعات و تصاویر موقوفات و بقاع در سامانه جامع، تشکیل شورای فرهنگی و قرآنی در جوار بقاع متبرکه و راه‌اندازی و تجهیز مراکز فرهنگی و قرآنی و ورود اطلاعات متولیان موقوفات غیرمتصرفی در سامانه تاکید کرد و افزود: در اجرای برنامه ابلاغی با همت همکاران اداره اوقاف و امور خیریه آمل قدام ویژه‌ای صورت خواهد گرفت.
برچسب ها: مازندران ، حسینیه ، وقف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.