سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

میزبانی بچه‌های ایران از فیلم ساز قمی

برنامه تلویزیونی بچه‌های ایران که از شبکه جهانی جام جم پخش می‌شود از سعید نجاتی یکی از فیلم سازان موفق قمی به عنوان مهمان ویژه برای حضور در این برنامه دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، برنامه تلویزیونی بچه‌های ایران که از شبکه جام جم پخش می‌شود برنامه‌ای ترکیبی است که برای دو مخاطب کودک و نوجوان و با محوریت توصیف و شناخت هویت اسلامی و ایرانی کودک و نوجوان ایرانی از شبکه جهانی جام جم پخش می‌شود.

یکی از مهم‌ترین اهدافی که این مجموعه زنده تلویزیونی دنبال می‌کند این است که علاوه بر شناخت هویت ایرانی و دینی، فرهنگ ایرانی و اسلامی و همچنین زبان فارسی نیز به شکل دقیق‌تر و جذاب‌تری در فضای با نشاط و پویای رسانه‌ای تبلیغ و ترویج شود.

این برنامه تلویزیونی با تهیه‌کنندگی محمود سلامیان، اجرای امیر عباس خلیلی و فرشاد عباسپور با روش‌ها و شکل‌های متنوع بصری در آیتم‌های مختلفی که برایش طراحی شده به نمایش در می‌آید.

در هر نوبت از پخش برنامه بچه‌های ایران از یکی از جوانان موفق این مرز و بوم دعوت می‌شود تا به بیان موفقیت‌ها و چگونگی کسب این موفقیت‌ها بپردازد.

در این نوبت از پخش زنده این برنامه تلویزیونی که روز چهارشنبه ساعت 16 و 30 دقیقه روی آنتن می‌رود از سعید نجاتی هنرمند قمی دعوت شده است تا به عنوان جوان موفق ایرانی در این برنامه حضور یابد.

تکرار این برنامه تلویزیونی پنج شنبه ساعت 10 صبح از جام جم سه و ساعت 13 و 15 دقیقه از جام جم 2 پخش خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند این برنامه زنده را روز چهارشنبه از شبکه جام جم یک دنبال کنند.

از آخرین کارهای سعید نجاتی می‌شود به فیلم تجربی پاندورا و نمایش آن در بخش بین‌المللی جشنواره فیلم تهران اشاره کرد./س

برچسب ها: قم ، میزبان ، بچه ، ایران ، فیلم ، ساز ، قمی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.