سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخگر: شکی در ناعادلانه بودن داوری های لیگ نیست!

سرمربی تیم هندبال مس کرمان گفت: خیلی از تیم های مطرح سوپر لیگ آقایان از تیم های داوری نفع برده اند.

محسن اخگر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: بحث اشتباهات داوری هندبال در روزهای اخیر داغ شده است. بین کمیته داوران فدراسیون و مربیان و مسئولین تیم های لیگ اختلاف نظر وجود دارد. در سال های متوالی که لیگ برتر هندبال برگزار شده است تیم ها به نوعی از داوران سود برده اند.

سرمربی تیم هندبال مس کرمان تصريح کرد: تیم هایی که در هندبال آقایان اسم و رسمی داشته اند داوری ها نیز به نفعشان عمل می کرد. البته خوشبختانه تیم ما در لیگ پیش رو در هیچ یک از بازیهایی که انجام داده ایم از داوری ضربه نخورده است و از اشتباهات داوری ضرر ندیده ایم.

اخگر در ادامه در رابطه با بازی این هفته شان در برابر تیم کاسپین قزوین افزود: این تیم از بازیکنان جوان و خوبی بهره می برد. می خواهیم بجنگیم و 2 امتیاز این بازی را بدست آوریم. ما در خانه تیم حریف بازی می کنیم. اما امسال امید به کسب مقام داریم درست است که تیم ثامن الحجج سبزوار اولین مدعی قهرمانی در لیگ برتر است اما ممکن است شرایط تغییر کند اما همه تیم ها امید به کسب مقام دوم و سوم را دارند و برای گرفتن در این جایگاه ها باهم رقابت می کنند.

وي اظهار داشت: مس کرمان باشگاه بزرگی است این باشگاه در رشته های دیگر ورزشی نیز تیم دارد. امسال متأسفانه بودجه این باشگاه نسبت به سال های گذشته کم بوده است و ما مجبور شده ایم که در لیگ امسال صرفه جویی کنیم.

اخگر در پایان تصریح کرد: امیدوارم بازی این هفته خود را در مقابل تیم کاسپین ببریم تا بتوانیم به رده های بالای جدول دست یابیم./مح
برچسب ها: اخگر ، کرمان ، داوران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.