سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعداد کاربران سرویس پیام رسان ChatON از ۱۰۰ میلیون نفر گذشت

ChatOn نام سرویس پیام رسانی است که توسط شرکت سامسونگ در سال 2011 معرفی شد. این سرویس هم اکنون بیش از 100 میلیون کاربر دارد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، در اردیبهشت ماه سال جاری تعداد کاربران این سرویس حدود 50 میلیون نفر اعلام شد، اما هم اکنون سرویس پیام رسان سامسونگ بیش از 100 میلیون نفر کاربر دارد، و این بدین معنی می باشد که تعداد کاربران ChatOn در مدتی کمتر از 4 ماه دو برابر شده است، علت این رشد خیره کننده در واقع عرضه ی این سرویس برای پلتفورم های iOS، بادا، اندروید و ویندوزفون اعلام شده است.

بیشترین استقبال از این سرویس مربوط به کشورهای چین و هند می باشد، که با توجه به جمعیت بالای این دو کشور تاثیر بسزایی در افزایش کاربران سرویس پیام رسان سامسونگ دارد، ChatOn در خاورمیانه و اروپا نیز با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه شده همچنین این سرویس به صورت پیش فرض برروی گجت های سامسونگ نصب می باشد که در پیشرفت آن تاثیر زیادی داشته است.

سرویس ChatOn در مقایسه با رقبایی مانند  WhatsApp که بیش از 300 میلیون کاربر فعال دارند هنوز کوچک به نظر می رسد، اما با توجه به رایگان بودن آن و در مقابل پرداخت حق اشتراک سالیانه ی 1 دلاری کاربران WhatsApp می توان به پیشرفت سرویس پیام رسان سامسونگ در آینده امیدوار بود.
برچسب ها: چت آن ، سرویس ، کاربر ، میلیون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.