سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست انجمن دوومیدانی جانبازان و معلولین اعلام کرد:

یادواره "شهید عبدی ها" برگزار می شود

علی اصغر هادی زاده، سرپرست انجمن دوومیدانی جانبازان و معلولین از برگزاری رقابت های باشگاهی در مواد تخصصی دو خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، علی اصغر هادی زاده اظهار داشت: در برنامه ریزی های انجام گرفته برای برگزاری مسابقات باشگاهی دوومیدانی، تصمیم بر این شد تا رقابت های مواد تخصصی پرتابی و دو، به صورت جداگانه برگزار شود که این رقابت ها در مواد پرتابی انجام شد و 25 مهر، مسابقات دو نیز برگزار می شود.
 
سرپرست انجمن دوو میدانی افزود: رقابت ها در سه ماده ی دو 100 متر، 400 متر و 1500 متر انجام می شود و به این علت این سه ماده را انتخاب کردیم که در زمره مواد مسابقه ای پارالمپیک 2016 برزیل هستند و از حالا بر روی آن سرمایه گذاری می کنیم.
 
هادی زاده اعلام کرد: خوشبختانه تا کنون استقبال خوبی از این مسابقات به عمل آمده و حدود 100 ورزشکار در قالب 15 تیم استانی، برای شرکت در این رقابت ها اعلام آمادگی کرده اند که با توجه به فرصت باقی مانده، امکان افزایش نفرات نیز وجود دارد.
 
وی تصریح کرد: برای اولین بار در کنار این مسابقات، رقابت های ویلچر رانی هم در کلاس F54 برگزار می شود و با توجه به اینکه رشته ویلچر رانی سالهاست که راکد مانده، این مسابقات شروع جدیدی برای آن محسوب می شود و نفراتی که عملکرد خوبی داشته باشند مورد نظر انجمن قرار خواهند گرفت و در مجموع باید گفت به دنبال گسترش و فراهم کردن تجهیزات برای این رشته هستیم.
 
سرپرست انجمن دوومیدانی در مورد حضور بانوان در این مسابقات گفت: متاسفانه در بخش مواد تخصصی دو، استقبال خوبی در بخش بانوان بعمل نیامد، اما انجمن به صورت جداگانه با هیات های استانی مکاتبه داشته تا نفرات مورد نظر که در این مواد دارای تجربه و استعداد هستند، شناسایی کرده و معرفی کنند تا بدون حضور در مسابقات این دوره، به اردوهای تیم ملی دعوت شوند.
 
هادی زاده درخصوص نام گذاری این رقابت های افزود: مسابقات مواد تخصصی دو، به نام "شهید عبدالرحیم عبدی ها" مزین شده  است، وی یکی از ورزشکاران جانباز جنگ تحمیلی بود که بر اثر عارضه شیمیایی به شهادت رسید.
 
اولین دوره مسابقات باشگاهی تخصصی ماده دوها، روز پنج شنبه 25 مهر ماه در مجموعه آفتاب انقلاب تهران برگزار خواهد شد.
برچسب ها: انجمن ، سرپرست ، عبدی ، یادواره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.