سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

بيش از شش هزار فقره جنس قاچاق و غيرمجاز در دماوند كشف شد

مسؤول بازرسي و نظارت بر اصناف شهرستان دماوند از كشف و ضبط شش هزار و ۴۰۳ فقره جنس قاچاق و غيرمجاز در شهرستان در شهريورماه خبر داد.

محرم كاظمي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهاركرد: دو هزار و ۹۸۰ واحد صنفي شهرستان دماوند در طول شهريورماه بازرسي شدند.

وي گفت: در اين بازرسي ها تعداد ۱۳۵ فقره پرونده تخلف ثبت شد كه گرانفروشي، كم فروشي و نصب نكردن برچسب قيمت عمده تخلفات بودند.

كاظمي در ادامه با اشاره به كشفيات قاچاق شهرستان در گشت هاي مشترك اين نهاد همراه با نمايندگان اداره تعزيرات حكومتي و شبكه بهداشت و درمان، افزود: سه هزار و ۱۰۰ نخ سيگار، ۳۲ بسته تنباكوي غيرمجاز، ۸۰ بسته چاي تقلبي، هزار و ۸۲۳ فقره انواع مكمل هاي غذايي غيرمجاز، ۳۱۷ بطري شربت و قرص ترامادول، ۳۲۴ فقره داروي جنسي غيرمجاز، ۱۰۷ بطري الكل سفيد و ۶۲۰ فقره مواد غذايي قاچاق در اين بازرسي ها كشف و ضبط شد.

مسؤول بازرسي و نظارت بر اصناف شهرستان دماوند همچنين از ۷۰ مورد بازرسي از صنف نانوايان در طول اين مدت خبر داد و بيان كرد: ۱۷ نانوايي متخلف به اداره تعزيرات معرفي شدند كه گرانفروشي و كم فروشي در صدر تخلفات آنها قرار داشت.

وي خاطرنشان كرد: در شهريور ۱۷۶ مورد خبر، گزارش و شكايت مردمي از اصناف، به اين نهاد واصل شد كه ۱۳۹ مورد تلفني و ۳۷ مورد حضوري بوده است.

كاظمي خواستار مطالبه فاكتور از سوي مردم در هنگام خريد كالا شد و تصريح كرد: در پيش گرفتن اين شيوه يكي از مهمترين راهكارهاي مقابله با گرانفروشي در سطح شهرستان است.



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.