سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

با منتشر كنندگان پيامك دروغين استامينوفن مرگ آور برخورد مي شود

معاون غذا و داروي دانشگاه علوم پزشكي استان اصفهان گفت: با افرادي كه پيامك دروغين درباره وجود قرص استامينوفن مرگ آور در بين مردم منتشر كرده اند برخورد قاطع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، غلامحسين صادقيان با اشاره به اينكه با منتشر كنندگان اين پيامك ها برخورد مي شود افزود: تا كنون سرنخ هايي از عاملان انتشار اين پيامك ها به دست آمده است.

معاون غذا و داروي دانشگاه علوم پزشكي اصفهان با تاكيد بر اينكه انتشار چنين پيامك هايي باعث به هم خوردن آرامش جامعه مي شود گفت: ما اين موضوع را در نامه اي به پليس اطلاع دادیم و خواهان پيگيري اين موضوع شديم.

وي با اشاره به اينكه تا كنون هيچ گزارشي از چنين دارويي يا مرگ ناشي از مصرف استامينوفن وجود نداشته است افزود: مردم اطلاعات صحيح مربوط به داروها را از معاونت غذا و دارو يا سامانه تلفني ۱۴۹۰ كسب كنند.

غلامحسين صادقيان با اشاره به اینکه در چند روز گذشته پيامكهايي با مضمون وجود قرص استامينوفن حاوي باكلوفن يا دگلوفين و مرگ آور بودن آنها منتشر شده است،متذکرشد:در يكي از اين پيامك ها كه در استان اصفهان منتشر شده، آمده است: قرص استامينوفن جديد كه زير آن نوشته شده دگلوفين را به هيچ وجه نخوريد زيرا در مدت ۷۲ ساعت مرگ آور است.
معاون غذا و داروي دانشگاه علوم پزشكي اصفهان با رد چنين شايعاتي تاكيد كرد: ما به هيچ عنوان استامينوفن حاوي باكلوفن در بازار دارويي كشور نداريم/س.

برچسب ها: اصفهان ، دانشگاه ، علوم ، پزشکی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.