سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهمترین عناوین بین الملل

مهمترین عناوین روز گذشته به شرح زیر می باشد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛
همزمان با سخنراني "نتانياهو" در سازمان ملل و ديدار وي با "اوباما"، طرحي از پيش تعيين شده، كوشيد تا چهره مثبت ديپلماسي ايران در هفته گذشته را خدشه‌دار كند.
وزير خارجه مصر در مصاحبه با تلويزيون بلومبرگ تاکيد کرد که ايران و رئيس جمهور جديدش ستاره اجلاس امسال مجمع عمومي سازمان ملل بودند.
روزنامه صهيونيستي هاآرتص نوشت: اشتباه "بنيامين نتانياهو" اين است که ايران را به تنها مسئله اسرائيل تبديل کرده است.
" سرگئي لاوروف " وزير امور خارجه روسيه اعلام كرد کنفرانس ژنو 2 اواسط نوامبر برگزار مي شود .
روزنامه صهيونيستي هاآرتص نوشت: اشتباه "بنيامين نتانياهو" اين است که ايران را به تنها مسئله اسرائيل تبديل کرده است.
"آموس يادلين"، رئيس سابق دستگاه اطلاعاتي ارتش رژيم صهيونيستي از بنيامين نتانياهو نخست وزير اين رژيم خواسته است با اتخاذ يک رويکرد مثبت از گفتگوهاي موثر غرب با ايران استقبال کند.
ظریف در این مصاحبه با ابراز خرسندی از اظهارات اخیر کری در مورد به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته ای ایران ظرف 3 تا 6 ماه از آمادگی ایران برای پیشبرد این مذاکرات خبر داد .
مدیر دفتر ریاست جمهوری روسیه با تاکید بر لزوم توقف کمک‌های تسلیحاتی به گرو‌ه‌های مخالف سوری گفت: جنگ در سوریه، جنگ میان دولت با مخالفان سوریه نیست، بلکه در این کشور همه گروه‌ها با هم می‌جنگند.
وزير امور خارجه سوريه تاکيد کرد موفقيت برگزاري کنفرانس بين المللي ژنو 2 به توقف حمايت خارجي از گروه هاي تروريستي در اين کشور بستگي دارد.
"مارتين نسيرکي" سخنگوي بان کي مون از آغاز بکار فعاليت کارشناسان سازمان منع سلاح هاي شيميايي در سوريه از امروز خبر داد.
" سرگئي لاوروف " وزير امور خارجه روسيه اعلام كرد کنفرانس ژنو 2 اواسط نوامبر برگزار مي شود .
وزير خارجه فرانسه گزينه تعامل با ايران را بهترين گزينه خواند که غرب بايد آن را دنبال کند.
امیر عبداللهیان معاون وزیر خارجه ایران، گفت: دکتر روحانی رئیس جمهور کشورمان به دلیل تراکم برنامه های کاری در مراسم حج امسال شرکت نخواهد کرد.
"دیوید کامرون"، نخست‌وزیر انگلیس در واکنش به تعطیلی دولت فدرال آمریکا تاکید کرد؛ انگلیس باید از این بحران مالی درس عبرت بگيرد.
پایگاه خبری " اسرائیل نشنال نیوز " در مقاله ای با اشاره به گفتگوهای اخیر میان ایران و آمریکا نوشت : این مذاکرات به نفع تل آویو نخواهد بود .
تحليلگر آمريکايي در گفتگو با شبکه تلويزيوني روسيه گفت، ايران در بيش از يکصد و پنجاه سالِ گذشته، هيچ حرکت خصمانه اي انجام نداده و به هيچ کشوري حمله نکرده است.
"چاک هيگل" وزير دفاع آمريکا در اظهاراتي پس از تعطيلي دولت فدرال اين کشور، اذعان کرد که وجهه اين کشور در جهان مخدوش شده است.
حقوق باراک اوباما رئيس جمهور آمريکا هم در پي تصويب نشدن بودجه موقت اين کشور در کنگره قطع شد.
روزنامه گاردين در گزارشي به قلم "آليستر کروک" اذعان کرد که طرح کشورهاي حاشيه خليج فارس براي سرنگوني بشار اسد و ضربه زدن به ايران شکست خورد به همين دليل آمريکا به مذاکره با ايران و تصويب قطعنامه در قبال سوريه روي آورد.
برچسب ها: بین الملل ، عناوین ، خبر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.