سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دویست کودک و نوجوان همدانی برای داوری ثبت نام کردند

مسئول کمیته داوران کودک و نوجوان بیستمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان گفت: با پایان مهلت فراخون ثبت نام متقاضیان داوری کودک و نوجوان، 200 نفر در این کمیته ثبت نام کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان، حسین صفی با بیان اینکه با پایان مهلت فراخوان ثبت نام متقاضیان داوری کودک و نوجوان، 200 نفر در این کمیته ثبت نام کردند، افزود: پس از پایان مهلت ثبت نام، پرسشنامه های متقاضیان توسط اساتید ارزیابی و امتیازدهی می شود.

وی تصریح کرد: در مرحله بعدی ارزیابی سه کلاس تخصصی با موضوع های تئاتر کودک، تئاتر نوجوان و کلاس مشترک این دو گروه برگزار می شود.

مسئول کمیته داوران کودک و نوجوان بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان اظهار کرد: پس از اتمام  دوره آموزشی، آزمونی از آنچه در کلاس ها تدریس شد، گرفته می شود و افرادی که میانگین بالاتری را داشته باشند، به عنوان داور برگزیده می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: در نهایت 10 کودک به عنوان داور بخش کودک و 10 نوجوان به عنوان داور بخش نوجوان معرفی خواهند شد.

صفی ادامه داد: داوران کودک و نوجوان با تماشای نمایش های بخش صحنه ای مسابقه ایران، نمایش ها را ارزیابی کرده و به بهترین نمایش و بازیگر در هر بخش تندیس، لوح سپاس و جایزه نقدی اهدا می شود.

بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با دبیری شهرام کرمی و مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از تاریخ 24 تا 30 مهرماه در این شهر برگزار می‌شود. /ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.