سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شورای شهر همدان از برگزاری جشنواره تئاتر کودک استقبال می کند

سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان اعلام کرد شورای شهر از برگزاری جشنواره تئاتر کودک در همدان استقبال می کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، کامران گردان با تأکید بر برگزاری بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان اظهار کرد: شورای چهارم نخستین تجربه برگزاری این جشنواره در همدان را در دوران مدیریت شهری دارد و امیدواریم شاهد برگزاری هر چه باشکوه تر این جشنواره در پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین باشیم.

وی تصریح کرد: جشنواره تئاتر همدان را در سطح بین الملل معرفی می کند؛ علاوه بر این میهمانان جشنواره در کنار  اجرای نمایش از نقاط دیدنی استان بازدی کرده و با ظرفیت‌های موجود در همدان آشنا می‌شوند.

عضو شورای اسلامی شهر همدان بیان کرد: برگزاری جشنواره تئاتر موجب ایجاد شور و نشاط در بین کودکان و نوجوانان و شهروندان همدانی خواهد شد.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر همدان ادامه داد: با توجه به اهمیت مقوله فرهنگ شهروندی و توجه به مسئله حمل و نقل ترافیک شهری، با اجرای نمایش های مرتبط می ‌توان در این زمینه گام های مثبتی برداشت.

وی خاطرنشان کرد: هنرمندان و فعالان عرصه تئاتر می‌توانند با تهیه نمایشنامه ای به معضلات ترافیکی پرداخته و از این هنر برای رفع معضلات شهری بهره بگیرند.

گردان  تبیلغات شهری  از طریق اتوبوس‌های سطح شهر را مفید ارزیابی کرد و گفت: کارناوال‌های شادی هم با استفاده از اتوبوس می‌تواند علاوه بر تبلیغ شهری، پیام‌آور شادی برای شهروندان و کودکان و نوجوانان باشد.

بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با دبیری شهرام کرمی و مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از تاریخ 24 تا 30 مهرماه در این شهر برگزار می‌شود. /ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.