سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛

مجتهدزاده: به جلسات هيئت دولت دعوت نمي‌شوم

رئیس مرکز امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری گفت: در حال حاضر رياست‌ اين مركز را بر عهده دارم، ولي به جلسات هیئت دولت دعوت نمی‌شوم.

"مریم مجتهدزاده" رئیس مرکز امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری، در گفتگو با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، درباره حضورش در اين نهاد گفت: در حال حاضر بنده رياست‌ مركز امور زنان و خانواده رياست‌جمهوري را برعهده دارم.

وي درياره حضورش در جلسات دولت اظهار داشت: با وجود مسئوليت اما بنده به جلسات هیئت دولت دعوت نمی‌شوم.
 
شایان ذکر است؛ مرکز امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری یکی از نهادها و معاونت‌هاي زیرمجموعه دولت به حساب می‌آید.
 
در حالی مجتهدزاده به عنوان رئیس مرکز امور زنان، فعالیت‌های اين مرکز را در دولت یازدهم پیگیری می‌کند که از "زهرا شجاعی" به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی تصدی اين مرکز اسم برده مي‌شود.

گفتني است "محمود احمدي‌نژاد" رئیس‌جمهور سابق در حکمی که در آخرین ساعت عمر دولت دهم منتشر شد، مرکز امور زنان و خانواده را به معاونت ارتقا داده است.

در این حکم که ۵ مرداد ماه به امضا احمدي‌نژاد رسیده و ۱۲ مرداد ماه در سایت مرکز امور زنان و خانواده قرار گرفت، مریم مجتهد زاده به سمت معاون امور زنان و خانواده منصوب شد.

در همين راستا فاطمه آلیا نماينده مردم تهران و عضو فراکسيون زنان مجلس در حاشیه‌ی جلسه‌ی علنی روز سه‌شنبه(9 مهرماه) در جمع خبرنگاران گفت: با وجودی که ثبات مدیریتی در دولت یازدهم برقرار شده است و اکثریت معاونان، مدیران میانی و حتی مدیران کل دستگاه‌ها انتخاب شده‌اند، ولی هنوز تکلیف مرکز امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری نامشخص است.

آلیا افزود: رئیس قبلی این مرکز به دولت دعوت نمی‌شود و فرد جدیدی هم انتخاب نشده است و به واسطه‌ی بخشنامه‌ای، اجازه هر نوع دخل و خرج از این مرکز گرفته شده است.

عضو فراکسیون زنان مجلس با پراهمیت خواندن نقش زنان در جامعه گفت: متاسفانه مرکز مشارکت زنان ریاست جمهوری در حال حاضر فعالیتی ندارد که با توجه به جایگاه این مرکز ضرورت دارد هر چه سریع تر رئیس مرکز امور زنان ریاست جمهوری در دولت "تدبیر و امید" منصوب شود.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.