سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در حاشیه بازی های همبستگی کشورهای اسلامی؛

علی نژاد:کسب نتایج خوب در ووشو برایمان عادت شده است

رئیس فدراسیون ووشو گفت: گرفتن نتیجه خوب و مدال های خوشرنگ برای خودمان هم عادت شده و غیر از این توقع نداشتیم.

مهدی علی نژاد رئیس فدراسیون ووشو در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهارداشت: از عملکرد ووشو کارانمان در بازی های کشورهای اسلامی و کسب شش مدال طلا، دو نقره و چهار برنز بسیار راضی هستیم و بچه ها در حد انتظار و گاهی اوقات نیز فراتراز حد انتظار و گاهی اوقات نیز فراتر از انتظارمان عمل کردند.

وی ادامه داد: البته گرفتن مدال های خوشرنگ و انجام مبارزات و اجرای فرم با کیفیت بالا و تکنیک خوب از سوی ووشو کارانمان برایمان عادت شده و غیر از این انتظار نداریم.

وی افزود:از عملکرد مربیان و ووشو کاران در دو بخش ساندا و تالو بسیار راضی هستم و از همه آنان بسیار سپاسگزارم

**یوسفی مغلوب خودش شد

علی نژاد در مورد کسب مدال نقره علی یوسفی گفت: علی یوسفی در بازی خود مقابل علی آی از ترکیه در مرحله نیمه نهایی به قدری خوب ظاهر شد که کادر فنی بسیار از وی راضی بود و توانست توقعات ما را بر آورده کند اما در مرحله فینال تمرکز لازم را نداشت و نتواست طبق تکنیک های که مربیان به وی تذکر و آموزش داده بودند عمل کردند.

وی ادامه داد: علی یوسفی از نظر تکنیک بسیار قوی تر از حریف خودش تارگین هندریک از اندونزی بود و از نظر تکنیک چیزی از وی کم نداشت اما شاید کمی هم جو سالن و تشویق تماشاچیان اندونزیایی روی عملکرد وی تأثیر داشت و حواشی جمعی و تمرکز همیشه را نداشت و در نهایت به مدال نقره اکتفا کرد.

وی در مورد میزبانی اندونزی اظهار داشت: میزبانی کشور اندونزی در بخش ووشو خوب بود و ما دچار کمبود و یا مشکلی نشدیم و در کل راضی بودیم اما ضعف هایی بخ خصوص در اطلاع رسانی وجود داشت که همیشه همه چیز کامل نمی شود./آق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.