سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

روابط اقتصادی برزیل و قم کلید خورد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از دیدار رئیس اتاق بازرگانی برزیل- ایران، رومانا دوگانیوک؛ در قالب یک هیئت تجاری خبر داد و بیان کرد: این دیدار که با حضور جمعی از تجار و دست اندرکاران بخش صنعت در استان شکل گرفت، افق روشنی را جهت برقراری روابط و تعاملات اقتصادی مهیا ساخت.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، یونس عالی پور گفت: آمادگی هرگونه همکاری در جهت بسط و گسترش روابط تجاری وصنعتی را دارند و لازم است مناسبات تجاری براساس منافع دوجانبه برنامه ریزی شود.
در ادامه "خانم رومانا "نیز ضمن ابراز خرسندی از بازدید نمایشگاه بین المللی فرش دستباف تهران و حضور توانمند غرفه های فرش استان قم در نمایشگاه؛ گفت: فرش ایران باید به همه شناسانده و به خوبی معرفی شود چراکه به عقیده من فرش ایران، روح و ذات ملت ایران را به خوبی نشان می دهد.
وی با بیان توضیحاتی در خصوص وضعیت کشور برزیل، اظهار داشت: برزیل نه تنها چند ملیتی است بلکه چند دینی هم است و هیچ گونه محدودیت دینی در این کشور وجود ندارد و ظرفیتهای خوبی جهت برقراری روابط تجاری در کشور ما موجود است.
وی در خصوص همکاری صنعتی با بیان پتانسیلهای بالای کشور برزیل اشاره کرد و گفت: معادن سنگ آهن زیادی با خلوص قریب به 64% دارد و اولین تولید کننده سویا ، شکر و ذرت در جهان است وهمچنین در تولید اتانول صادرات به کشورهای خاورمیانه صادرات دارد./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.