سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در حاشیه پایان یافتن رقابت های ووشو بازی های کشورهای اسلامی؛

ملکی: کسب شش مدال طلا برایمان ساده نبود

مدیر تیم های ملی ووشو گفت: با توجه به سطح پیکارهای ووشو در بازی های کشور های اسلامی کسب 6 مدال طلا، دو نقره و چهار برنز برایمان ساده نبود و با تلاش بسیار ووشو کارانمان این نتیجه را کسب کردیم.


 مجید ملکی مدیر تیم های  ملی ووشو در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:  با توجه به  حضور ووشوکارانی از کشورهای مقل ترکیه، مالزی و کشور میزبان اندونزی کار برای ووشوکارران کشورمان بسیار سخت بود ، زیرا آنان مقام های قهرمانی جهان و آسیا را در کارنامه خود دارند و در این رقابت ها دار واقع با قهرمان جهان و آسیا روبه رو شدیم.

 وی افزود: البته تیم های ووشو اندونزی،  مالزی همیشه در تالو  بسیار جلوتر از ما بودند زیرا به لحاظ فاصله مکانی کمی که بخصوص اندونزی و مالزی با چین دارند همیشه امکان استفاده از مربیان چینی و همچنین تمرین کردن با چینی ها را که حرف اول را در تالو می زنند دارند اما در این رقابت ها شاهد بودیم که آنان در بخش ساندا نیز پیشرفت بسیار خوبی داشتند به طوری که اندونزی سه فینالیست در بخش ساندا داشت.

وی ادامه داد: با وجودی که برای اولین بار بود که ووشو در بازی های کشورهای اسلامی حضور داشت تیم ملی مل نتیجه بسیار قابل قبولی را کسب کرد و بسیار رضایتبخش بود.

ملکی افزود: هر کشوری مجاز بود تا در 6 وزن در بازی های کشورهای اسلامی شرکت کند که با وجودی که از ایران فقط 5 سانداکار در اوزان 52-‌، 56-‌، 60-‌، 65-‌ و 70- کیلوگرم شرکت کردیم اما توانستیم 4 مدال طلا و یک نقره در بخش ساندا کسب کنیم./آق

برچسب ها: مدیر ، تیم های ، ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.