سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزير اطلاع رساني سوريه : مردم سوریه خواهان باقی ماندن اسد در قدرت هستند

وزير اطلاع رساني سوريه گفت سوريها مي خواهند بشار اسد رئيس جمهور اين کشور باقي بماند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني سوريه ، عمران الزعبي اين مطلب را در همايشي درباره رسانه هاي ملي و چالشهاي پيش رو با مشارکت فعالان رسانه و تحليلگراني از ايران ، مصر ، اردن و لبنان که در دمشق برگزار شده اعلام کرد.
عمران الزعبي افزود پايداري سوريه و جانفشاني ها و فداکاريهاي ارتش و ملت اين کشور ، جهانيان را مجبور کرد به صداي سوريها گوش کنند.
وي با اشاره به آسيبهايي که تروريستها به بخش زيرساختها ، رسانه ها و فعالان رسانه و دانشمندان وارد کرده‌اند و با اشاره به مقاومت سوريها در مقابل هجمه به سوريه گفت: دمشق پيش 
از صدور قطعنامه اخير در شوراي امنيت سازمان ملل متحد درباره سوريه، به سازمان ممنوعيت تسليحات شيميايي پيوست.
وي افزود مخالفان سوري مزدور سازمانهاي اطلاعاتي آمريکا ، ترکيه و عربستان همچنان با گفتگو مخالفت مي کنند.
الزعبي گفت مخالفان ملي نيز وجود دارند که دولت سوريه از وجود مخالفان ملي حقيقي نگران نيست و با آنها اختلاف اساسي وجود ندارد.
وي افزود سوريه به هيچ وجه امکان ندارد ذلت را بپذيرد و در برابر آمريکا و غير آمريکايي ها تسليم شود. ما دوستان و برادران و هم پيماناني داريم.
وزير اطلاع رساني سوريه گفت سال 2014ميلادي و انتخابات رياست جمهوري نزديک است. اين حق رئيس جمهور است تصميمي را که مي خواهد در آن زمان بگيرد.
وي اظهار داشت من به شما مي گويم سوريها مي خواهند بشار اسد رئيس جمهور اين کشور بماند همه سوريهاي شرافتمند ، مبارز ، قوي ، ملي گرا ، نيروهاي مسلح و همه مردم مي خواهند بشار اسد رئيس جمهور اين کشور باشد.
الزعبي تصريح کرد مخالفان ، آمريکايي ها ، خائنان و مزدوران بدانند مردم سوريه بشار اسد را مي خواهند بين ما و آنها نيز صندوقهاي رأي داوري مي کند. ما چيزي را به کسي تحميل نخواهيم کرد بين ما و آنها صندوقهاي رأي داوري مي کند. آنها جرائت رفتن به پاي صندوقهاي رأي را ندارند اگر اين جرائت را داشتند اوضاع به اينجا نمي رسيد و هزاران نفر از نيروهاي مسلح شهيد نمي شدند و هزاران بيمارستان و درمانگاه با سلاحهاي سعودي و ترکيه و اسرائيلي ويران نمي شد. کشور ، ملت و رئيس جمهور سوريه باقي خواهند ماند اين گزينه سوريهاست.
برچسب ها: بین الملل ، بشار ، اسد ، الزعبی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.