سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

32 هنرمند، در جشنواره موسیقی نواحی

آئین افتتاح جشنواره موسیقی نواحی با عنوان "آینه دار" چهارشنبه 10 مهر از ساعت 16 در تالار استاد شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، آئین افتتاح فستیوال موسیقی آیینی با عنوان "آینه دار" به همت خانه موسیقی ایران از 10 تا 12 مهر در خانه هنرمندان برگزار می شود.«محمدرضا درویشی» دبیر جشنواره موسیقی نواحی "آینه دار" درباره برگزاری این جشنواره گفت: «این نخستین جشنواره موسیقی نواحی است که توسط بخش خصوصی هدایت و سرمایه گزاری می شود. ما در پیش از انقلاب جشنواره مستقل در ارتباط با موسیقی نواحی نداشتیم. اما در جشن هنر شیراز اجراهایی از موسیقی نواحی مختلف ایران توسط پروفسور فوزیه مجد هماهنگ و برنامه ریزی می شد.پس از انقلاب هم بخشی از جشنواره های موسیقی به موسیقی نواحی ایران اختصاص پیدا کرد.
 
«محمدرضا درویشی» درباره زمان برگزاری این جشنواره گفت: «این جشنواره 10، 11 و 12 مهر هر شب دو سانس در خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد؛ سانس اول ساعت 16 آغاز می شود و پس از اذان مغرب سانس دوم آغاز و مدت زمان هر سانس 12 دقیقه است.»
 
دبیر جشنواره موسیقی نواحی "آینه دار" درباره برگزاری کارگاه های این جشنواره نیز گفت: «کارگاه های جشنواره موسیقی نواحی  صبح ها برگزار می شود و 11 مهر «حمیدرضا اردلان» کارگاه آموزشی خواهد داشت و 12 مهر نیز بنده درباره موسیقی سیستان و بلوچستان سخنرانی خواهم کرد.»
 
گفتني است؛ علاقه مندان برای حضور در این جشنواره می توانند 10، 11 و 12 مهر از ساعت 16 به تالار استاد شهناز خانه هنرمندان ایران مراجعه کنند./ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.