سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

بازدید مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران از پالایشگاه خانگیران

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران به همراه تنی چند از مسئولان ارشد شرکت ملی گاز از تنها پالایشگاه گاز شرق کشور بازدید و از نزدیک با کارکنان این شرکت دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، و به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد، حمید رضا عراقی در این بازدید گفت: پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد سرخس جز قدیمی ترین پالایشگاه های کشور است اما مدرن ترین تکنولوژی ها و روش های مدیریتی در این شرکت پیاده سازی شده است و جز پالایشگاه های سرآمد کشور به شمار می رود.

این مقام مسئول اظهارداشت: خوشبختانه کارکنان این مجتمع با تلاش شبانه روزی در صنعت گاز درجه های بسیار عالی را در بحث کیفیت، فرآیند و مدیریت اخذ کرده اند.

عراقی تصریح کرد: بهترین و باتجربه ترین نیروها در این خطه مرزی مشغول فعالیت هستند و یکی از عوامل موفقیت آن اعزام نیروهای باتجربه به سایر مناطق کشور برای افزایش دانش کارکنان سایر پالایشگاه ها و خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم است.

وی ضمن ابراز خرسندی از دیدار با کارکنان این مجتمع گازی، از قسمت های مختلف آن شامل واحد آب و بخار، اتاق کنترل، ابزار دقیق و خودکفایی کارگاه مرکزی در ساخت قطعات مورد نیاز صنعت نفت و گاز بازدید کرد./ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.