سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/ مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران تاکید کرد؛

مشکلی در تامین قطعات یدکی صنعت نفت و گاز نداریم

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: با تلاش شبانه روزی متخصصان داخلی در ساخت قطعات مورد نیاز صنعت نفت و گاز مشکلی در تامین این قطعات وجود ندارد.

حمید رضا عراقی در حاشیه بازدید از قسمت های مختلف پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد با بیان این مطلب افزود: خوشبختانه جوانان و کارکنان متخصص ما در این صنعت خوداتکا و معتقد به این موضوع هستند که می توانند هر کاری را به مرحله اجرا برسانند.

وی افزود: خوشبختانه یکی از موارد مهم در این صنعت، بها دادن به جوانان است که این موضوع به خوبی در کارگاه مرکزی پالایشگاه خانگیران دیده می شود و شاهد این هستیم که بخشی از قطعات مورد نیاز صنعت نفت و گاز با همت و تلاش شبانه روزی این عزیزان امروز در کشورمان ساخته و در این صنعت بکارگیری می شود.

این مقام مسئول همچنین به اجرای طرح های توسعه ای در شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد اشاره کرد و بیان داشت: طرح توسعه بستگی به شرکت بالادستی پالایشگاه دارد و اگر این شرکت بتواند نیاز ورودی پالایشگاه را ایجاد کند پالایشگاه گاز خانگیران توسعه پیدا می کند.

عراقی ادامه داد: در حال حاضر تعریف هایی که باید بالادستی ارائه دهد انجام نشده بنابراین طرح توسعه متصور نیست اما این مسئله اینطور نیست که در آینده توسعه نداشته باشیم بلکه ما منتظر خبر و اقدامی از سوی بالادستی پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد هستیم.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با اشاره به روی کارآمدن دولت تدبیر و امید و برنامه های پالایشگاه های کشور برای تامین گاز مورد نیاز مردم تاکید کرد: وظیفه ما تامین انرژی پایدار گاز و مطمئن و مطلوب برای مردم است و تمام تلاشمان را می کنیم که مردم از نظر انرژی امنیت داشته باشند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران بالاترین ذخایر گازی دنیا را داراست یادآور شد: ما فقط باید تمهیداتی را بکار ببریم که این گاز هم برای مردم امنیت داشته باشد و هم برای صادرات و تزریق گاز و تبدیل به فرآورده های دیگر مورد استفاده قرار بگیرد.

گفتنی است: مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران به همراه تنی چند از مسئولین ارشد شرکت ملی گاز، از قسمت های مختلف پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد شامل واحد آب و بخار، اتاق کنترل، ابزار دقیق و خودکفایی کارگاه مرکزی در ساخت قطعات مورد نیاز صنعت نفت و گاز بازدید کردند. /س

برچسب ها: نبود ، مشکل ، تامین ، قطعات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.