سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بندرعباس /درخشش نوجوان بوموسایی:

در مسابقه بین المللی هنرهای تجسمی لوئی فرانسوا 2013

دیپلم افتخار مسابقه بین المللی هنرهای تجسمی " لوئی فرانسوا 2013" را نوجوان عضو کانون پرورش فکری کودکان و وجوانان ابوموسی کسب کرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بندرعباس نامیشگاه نقاشی های این مسابقه هنری در روزهای 7 تا 12 خرداد سال 92 در شهر تروا فرانسه با موضوع " جایی که متولد شدم برگزار شد.

مرضیه رئیسی که یازده سال دارد نشان دادن آداب ، رسوم و سنن کشورمان به ویژه هنر قالی بافی را موضوع نقاشی خود دانست و افزود: هنر قالی بافی به علت وجود نقش و نگارهای خاص و متنوع موضوعی بود که انتخاب کردم.

وی گفت : رمز موفقیت در نقاشی اش تحرک و پویایی و استفاده از روش اسکراچ بُرد و مواد طبیعی نام برد .

وی در خصوص نحوه اطلاع از برگزاری مسابقه نقاشی بین المللی لوئی فرانسوا افزود : در کانون ازموضوع مسابقه نقاشی مطلع شدم و بر روی این موضوع تمرکز و نزدیک به سه هفته به کمک مربی خود نقاشی را به پایان رساندم.

دارنده دیپلم افتخار مسابقه بین المللی نقاشی لوئی فرانسوا گفت: در دو سال متوالی در جشنواره قصه گویی « امام مهربانی » مقام های اول و دوم استانی را کسب کردم و امسال هم قصد دارم در مسابقات قصه گویی در سطح مدارس شرکت کنیم .

وی اولویت اول خود را درس و کسب موفقیت در تحصیل دانست و گفت: سعی می کنم تکالیف مدرسه را در اولویت هایم برنامه ی روزانه ام قرار دهم زیرا دوست دارم در آینده دکتر شوم مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ابوموسی تعداد آثار ارسالی به مسابقه نقاشی بین المللی لوئی فرانسوای 2013 را 4500 اثر از 50 کشور جهان عنوان کرد اعظم کیانی ا فزود :از کشور ایران تعداد 13 اثر حائز کسب دیپلم افتخار شدند که تنها اثر برگزیده استان هرمزگان مربوط به مرضیه رئیسی بوده است/س

برچسب ها: درخشش ، نوجوان ، هنرتجسمی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.