سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

فرآوري و استخراج معادن كردستان نياز به سرمايه گذاري كلان دارد

رييس خانه صنعت و معدن كردستان، بخش معدن را يكي از مزيت هاي استان كردستان دانست و گفت: فراوري و استخراج معادن اين استان نياز به سرمايه گذاري كلان دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، كارداني  در ديدار با سفير تركيه، با اشاره به اينكه معادن غني در استان كردستان وجود دارد كه همچنان بكر مانده است، افزود: استخراج و فرآوري اين معادن نياز به سرمايه گذاري كلان دارد كه حضور سرمايه گذاران خارجي را مي طلبد.
وي به انعقاد تفاهم نامه اي بين مسوولان استان كردستان با مقامات كشور تركيه در سال گذشته اشاره كرد و خواستار اجرايي شدن مفاد اين تفاهم نامه شد.
رييس خانه صنعت و معدن كردستان، در ادامه سخنان خود گفت: مسوولان استان كردستان در راستاي توسعه همه جانبه استان نگاه مثبت و حمايتي دارند و زمينه را براي ايجاد سرمايه گذاري داخلي و خارجي فراهم كرده اند.
كارداني مسوولان استان كردستان به ويژه شخص استاندار را حامي واقعي سرمايه گذاران در استان دانست و افزود: شرايط براي سرمايه گذاري شركت هاي خارجي و داخلي در استان كردستان كاملا فراهم است.
وي با اشاره به اينكه در استان كردستان دولت زمين، آب، برق، گاز و ارتباطات را براي سرمايه گذاران فراهم مي كند، گفت: مسوولان عزم راسخي براي جذب سرمايه گذاري و حمايت از توليد دارند كه بايد از اين فرصت نهايت استفاده را كرد.
وي با اشاره به پتانسيل ها و ظرفيت هاي استان كردستان در بخش كشاورزي، دامپروري و معدن، گفت: ايجاد صنايع تبديلي در زمينه محصولات كشاورزي و دامي، اكتشاف و استخراج مواد معدني و مشاركت در تقويت سرمايه گذاري هاي موجود از نيازهاي استان كردستان است./س
برچسب ها: سرمایه ، معدن ، جذب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.