سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

تعامل، لازمه موفقیت در عرصه سلامت کشور

رئیس شورای روابط عمومی دانشگاه های علوم پزشکی منطقه یک کشور، تعامل و همکاری میان مدیران بخش بهداشت و درمان با سایر نهادها و سازمان ها را لازمه موفقیت در عرصه سلامت جامعه عنوان کرد.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، افشانی در سیزدهمین نشست شورای روابط عمومی دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی منطقه یک کشور در سنندج، شوراهای منطقه ای را از ماندگارترین کارهای روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دانست.
وی مطرح شدن پیشنهادات و مصوبات شورای روابط عمومی دانشگاه های علوم پزشکی منطقه یک کشور در سطح ملی را موفقیتی بی نظیر برای اعضا دانست و گفت: استمرار این موفقیت ها و تاثیر گذاری مصوبات شورا بر سیاست های حوزه بهداشت و درمان از برنامه هایی است که مد نظر اعضای شورا قرار دارد.
رئیس شورای روابط عمومی دانشگاه های علوم پزشکی منطقه یک کشور در پایان به مناسبت های مختلف حوزه سلامت در مهرماه از جمله روز جهانی قلب، روز جهانی سالمندان، هفته سلامت بانوان و روز جهانی تغذیه اشاره و افزود: با توجه به اینکه روابط عمومی دانشگاه های علوم پزشکی در واقع روزبان ایام سلامت هستند بایستی در راستای ارائه آموزش و اطلاع رسانی در هریک از مناسبت ها فعالیت های ویژه ای در جامعه داشته باشند./س
برچسب ها: تعامل ، دانشگاه ، نهاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.