سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به قولمان عمل کردیم/ ارائه خدمات در منزل به هنرمندان سالمند

رئیس سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد: به استاد انتظامی قول افتتاح مرکز ویژه سالمندان هنرمند را داده بودیم که به وعده خود عمل کردیم.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران همایون هاشمی در حاشیه مراسم افتتاح خانه سالمندان ویژه هنرمندان در جمع خبرنگاران گفت: به استاد انتظامی قول دادیم تا مرکزی برای سالمندان هنرمند افتتاح کنیم بر همین اساس تفاهم نامه ای میان سازمان بهزیستی و جهاد دانشگاهی به امضا رسید.

وی با اشاره به این که جهاد دانشگاهی برای افتتاح مرکز سالمندان ویژه هنرمندان مجموعه ای را در اختیار سازمان بهزیستی قرار دادند، افزود: جهاد دانشگاهی با روحیه جهادی می تواند سطح دانش سالمندی و توسعه خدمات به سالمندان را افزایش دهد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: سازمان بهزیستی به دنبال شرکای کاری است و از نظر سخت افزاری و نرم افزاری زیرساخت های متناسب با سند چشم انداز را تامین می کند، چرا که تا سال 1404 جمعیت سالمند کشور به 15 میلیون نفر خواهد رسید.

وی اذعان داشت: باید به مراکز نگهداری توجه بیشتری شود.

هاشمی در خصوص تامین بودجه برای راه اندازی مرکز ویژه سالمندان هنرمند گفت: بودجه به صورت مشترک از سوی سازمان بهزیستی و جهاد دانشگاهی تامین شده است.

گفتنی است نخستین مرکز سالمندی ویژه هنرمندان دارای واحد های تخصصی و فیزیوتراپی است که به صورت روزانه و شبانه روزی خدمات ارائه می دهد./ف

برچسب ها: بهزیستی ، منزل ، هنرمندان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.