سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نرخ كرايه سرويس مدارس در انتظار فرمانداري

قائم مقام سازمان نظارت بر تاكسيراني شهر تهران گفت: نرخ كرايه سرويس مدارس از طرف شوراي شهر به تصويب رسيده و 25 درصد افزايش را پذيرفته‌اند حال اين لايحه منتظر نظر فرمانداري است.

ميعادفر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: ما كرايه نرخ سرويس مدارس را با توجه به تورمي كه بانك مركزي اعلام كرده بود 5/31 درصد افزايش خواهان بوديم كه شوراي شهر آن را 25 درصد افزايش تصويب كرد و تا هفته آينده فرمانداري پاسخگوي اين مسئله مي‌شود.

وي افزود: 5/31 درصدي كه ما براي افزايش قيمت سرويس مدارس در نظر گرفته بوديم با توجه به 8 ماه سال بود كه با توجه به معادلاتي كه نسبت به استهلاك ماشين تاكسيران، نرخ تاكسي‌هاي گردشگري، قطعات و بنزين يورو 4 و 5 و لاستيك ماشين بود .

قائم مقام سازمان نظارت بر تاكسيراني شهر تهران در ادامه اظهار داشت: براي هر دانش‌آموزي كه مسير منزلش كمتر از 10 كيلومتر است در ماه حدود 60 هزار تومان قيمت سرويس در نظر گرفته شده كه در سال تقريبا 500 هزار تومان مي‌شود.

وي تصريح كرد: حال با توجه به اين قيمت بعضي از سرويس مدارس كه قيمت‌هاي بسيار بالايي به والدين مي‌گويند ربطي به ما ندارد و شايد توافقاتي بين والدين و مدرسه است./ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.