سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

بهره برداری ازهتل آپارتمان «حيدربابا» در شهرستان جلفا

هتل آپارتمان «حيدربابا»ي روستاي زاويه هادي شهر شهرستان جلفا همزمان با هفته گردشگري افتتاح شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، تراب محمدی در آيين افتتاح اين هتل آپارتمان اظهار داشت: هتل آپارتمان و تالار پذيرايي حيدربابا توسط سرمايه گذار بخش خصوصي احداث و همزمان با هفته گردشگري در روستاي خوش آب و هواي زاويه افتتاح شد.

محمدي با اشاره به شگفتي هاي طبيعت بكر و زيباي شهرستان جلفا، هادي شهر و به ويژه روستاي زاويه را داراي قابليت هاي فراواني براي جذب گردشگران خواند كه به سرمايه گذاري هاي اين چنيني راه براي معرفي هر چه بيشتر و جلب رضايت اقامت كنندگان فراهم مي شود.

وي همچنين تصريح كرد: در كنار ايجاد تاسيسات گردشگري بايد به صورت متوازن فرهنگ

گردشگر پذيري نيز توسعه يابد تا خدمات ارائه شده به گردشگران بتواند رضايتمندي آنها را تامين كند.

مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان با تاكيد بر اينكه گردشگران به ويژه گردشگران خارجي سفيران خوبي براي معرفي جاذبه ها، فرهنگ و تاريخ يك منطقه به همگان هستند، افزود: با اثرگذاري مثبت بر روي گردشگران ورودي به يك منطقه مي توان دستاوردهاي بيشتري از معرفي استان به صورت جهاني نسبت به تبليغات مستقيم به دست آورد.

فرماندار شهرستان جلفا نيز با اشاره به قابليت هاي پرشمار اين شهرستان، آب فراوان را يكي از اين ظرفيت ها خواند و گفت: منابع آبي طبيعي آباداني را براي شهرستان جلفا به بار آورده است.

مختار سيفي ضمن قدرداني از تلاش هاي اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان مبني بر ايجاد بسترهاي لازم جهت ساخت و توسعه سرمايه گذاري در زمينه هاي اقامتي، رفاهي و خدماتي مرتبط با گردشگري در اين شهرستان، خواستار معرفي بيش از پيش شهرستان جلفا و روستاهاي زيباي آن همچون زاويه شد.

سرمايه گذار هتل آپارتمان حيدربابا نيز با بيان اينكه اين مجموعه در دو بخش اقامتي و تالار پذيرايي احداث شده است، اظهار داشت: هتل آپارتمان حيدربابا شامل شش سوئيت با امكانات كامل رفاهي است.

يوسف عبدي افزود: دو سالن شامل يك تالار پذيرايي و جشن عروسي به ظرفيت 600 نفر و يك سالن پذيرايي 300 نفره نيز در اين مجموعه راه اندازي شده است.

وي با اشاره به مدت زمان سه و نيم ساله ساخت مجموعه هتل آپارتمان حيدربابا، يادآور شد: اين مجموعه با حجم سرمايه گذاري بالغ بر 25 ميليارد ريال احداث شده و براي 10 نفر به طور مستقيم اشتغال زايي كرده است/س

 

برچسب ها: هتل ، آپارتمان ، حیدربابا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.