سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عمان از قطعنامه شوراي امنيت در مورد سوريه استقبال کرد

دولت عمان روز دوشنبه از قطعنامه جديد شوراي امنيت سازمان ملل در مورد نابودي سلاحهاي شيميايي سوريه استقبال کرد و گفت لازم است گفتگوها بين دولت و مخالفان سوريه شروع شود.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از "يوسف بن علوي بن عبدالله" وزير خارجه عمان در سخنراني خود در مجمع عمومي سازمان ملل گفت : کشور من از اتفاق نظري که در شوراي امنيت در مورد سلاحهاي شيميايي سوريه از طريق تصويب قطعنامه 2118 حاصل شد استقبال مي کند.

بن علوي افزود: لازم است کنفرانس ژنو دو براي مذاکره بين دولت سوريه و نيروهاي مخالف برگزار شود و ما بر اين اعتقاد هستيم که هدف اين مذاکرات بايد حصول به يک آتش بس و تشکيل نهادي انتقالي با اختيارات لازم جهت غلبه بر مشکلات عظيم بوجود آمده به واسطه جنگي باشد که اکنون سه سال است ادامه دارد.

وزير خارجه عمان اظهار داشت: ما همچنين فکر مي کنيم که جامعه بين المللي بايد به فکر ارائه کمک هاي بشردوستانه به سوري هاي آواره و تمامي آنهايي باشد که اين جنگ بر زندگي آنها تاثير گذاشته است. کشور من بر ادامه برنامه کمک براي آوارگان سوري تاکيد مي کند و آمادگي خود را براي مشارکت در کمک هاي بين المللي در داخل سوريه اعلام مي دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.