سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان/

انتقاد نماینده اسدآباد از حضور بانوان ایرانی با لباس تیم ملی امارات رول‌بال

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی وعضو فراکسیون ورزش با انتقاد از تصمیم فدراسیون اسکیت برای موافقت با حضور بانوان ورزشکار ایرانی با لباس تیم ملی امارات در مسابقات جهانی رول بال، گفت: حیثیت ورزشی جمهوری اسلامی ایران در مجامع جهانی با این اقدام صدمه‌ای جدی می‌خورد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ؛ بهروز نعمتی ، با بیان اینکه ایران در بخش بانوان نماینده‌ای در مسابقات جهانی اسکیت نخواهد داشت، افزود: متاسفانه با هماهنگی میان فدراسیون اسکیت ایران و کنفدراسیون آسیا قرار شده 5 تن از بانوان کشور با لباس تیم ملی امارات در این مسابقات شرکت کنند که جای تامل بسیار دارد.
 به گفته وی فدراسیون اسکیت و وزارت ورزش وجوانان باید پیش از این موانع حضور تیم ملی بانوان اسکیت ایران را در این مسابقه جهانی رفع می‌کرد ولی این کم کاری را با راه‌حلی دیگر جبران کرده که به شان ورزشی ایران خسارت می‌زند.
 عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس نهم تصریح کرد: پوشین لباس تیم ملی امارات بانوان ورزشکار ایرانی را سرخورده می‌کند  چرا که بانوان ورزشکار ایرانی در جهان صاحب نام اند و مدال‌های رنگارنگی را در رشته‌های مختلف کسب کرده اند./س
برچسب ها: انتقاد ، بانوان ، امارات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.