سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقیان: جو سالن و کمبود اکسیژن مانع رکوردشکنی ام شد

ملی پوش وزنه بردار دسته ۷۷ کیلو گرم کشورمان گفت: شلوغی و ازدحام سالن مسابقات باعث کمبود اکسیژن و بر هم زدن تمرکزم برای رکورد شکنی ام در مسابقات لیگ وزنه برداری شد.

رسول تقیان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ،افزود: در اردوی تیم ملی که چندی پیش در شهر بجنورد برگزار شد ،توانستم وزنه های ۱۶۸ در حرکت یک ضرب و وزنه ۲۱۲ در دو ضرب که در مسابقات جهانی وزنه  ۲۱۰ کیلو به ثبت رسیده بود را مهار کنم و در مجموع یک کیلو رکوردم را افزایش دهم و همه این پیشرفت هایم را مدیون سرمربی ام هستم . 

وی افزود : در هفته دوم لیگ وزنه برداری شاهد شرکت کنندگان و خبرنگاران زیادی بودیم و پذیرفتن این همه تماشاچی توسط مسئولین در یک سالن کوچک بر سر رقابت به این مهمی و سرنوشت ساز جای تعجب دارد،به اعتقاد من باید مسابقات وزنه برداری در مکانی وسیع برگزار شود اول به دلیل آنکه در رشته وزنه برداری وزنه برداران به جنگ پولاد سرد میروند و  بعد نیاز به تمرکز بالایی دارند.

تقیان خاطر نشان کرد: ازدحام تماشاچیان در کمپ تیمهای ملی باعث شد سطح اکسیژن هوا خیلی پایین بیاید و همین مسئله روی هیچ کسی تاثیر نخواهد گذاشت جز وزنه بردار ، و همین مشکل باعث شد هر ۳ باری که در مسابقات لیگ به وزنه ۲۱۱ کیلو حمله ور شدم زیر وزنه احساس خلا کنم ونتوانم این وزنه را مهار کنم.

ملی پوش دسته ۷۷ کیلو کشورمان متذکر شد: اگر در مسابقات لیگ کوروش باقری ( سرمربی تیم ملی) حضور داشت ،هیچگاه این مشکلات به وجود نمی امد و من میتوانستم رکورد دو ضرب را در این مسابقه رسمی از آن خود کنم .

وی افزود: در این مدت که سرمربی تیم ملی وزنه برداری در کنارمان نبود خلا بزرگی را در زندگی ورزشی ام احساس کردم و میتوانم بگویم  تیم ملی بدون باقری  به سالهای قبل که بی نظمی در آن موج میزد باز خواهد گشت ولی امیدوارم هرچه زودتر این مربی سلامتی خود را بدست بیاورد و شاهد حضورش در کنار تیم ملی وزنه برداری باشیم ./آق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.