سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام نتایج اردونشینان درهفته دوم وزنه برداری

پرونده هفته دوم لیگ وزنه برداری با میزبانی تیم پیکان در تهران بسته شد .


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران: هفته دوم لیگ وزنه برداری در رده سنی بزرگسالان در حالی پیگیری شد که پیکانیها در دو مکان (باشگاه کبکانیان و کمپ تیمهای ملی) پذیرای کلیه وزنه برداران بود.

گفتنی است : این رقابتها در ۲ روز برگزار شد، که دیروز سالن کبکانیان میزبان وزنه برداران تیمهای شرکت کننده و امروز شاهد رکوردگیری ملی پوشان حاضر در کمپ تیمهای ملی در مجموعه آزادی بودیم.

اعلام رکوردهای ملی پوشان در هفته دوم لیگ وزنه برداری به شرح زیر است: 

۱-مجید عسکری در دسته ۶۲ کیلو گرم در حرکت یک ضرب توانست وزنه های ۱۲۵-۱۳۰-۱۳۴  و در حرکت دو وزنه ۱۷۱ کیلو را مهار کند.

۲-جابر بهروزی در دسته ۶۹ کیلو گرم در حرکت یک ضرب توانست وزنه های ۱۴۵-۱۴۸را مهار،ولی در پایان این حرکت مغلوب وزنه ۱۵۰ شد ودر حرکت دو ضرب وزنه ۱۸۰ کیلو گرم را بالای سر ببرد.

۳-سجاد بهروزی در دسته ۶۹ کیلو گرم در حرکت یک ضرب توانست وزنه های ۱۴۰-۱۴۵ را مهار و در آخرین وزنه پیشنهادیش را که وزنه ۱۴۸ بود را به بالای سر نبرد و در حرکت دو ضرب وزنه ۱۷۰ کیلو گرم را مهار کرد.

۴-رسول تقیان در دسته ۷۷ کیلو گرم در حرکت یک ضرب توانست وزنه ۱۶۵ کیلو را به راحتی مهار کند اما در ۲ وزن پیشنهادیش که وزنه های۱۶۸-۱۶۹ بود عملکرد قابل قبولی نداشت ولی در حرکت دو ضرب این وزنه بردار خوش تکنیک توانست وزنه ۲۰۵ کیلو را بالای سر خود ببرد و نکته قابل توجه .به دلیله بالا بودن وزنه های این قهرمان داوران اجازه زدن وزنه ۲۰۱۱ کیلو یک کیلو بالاتر از رکورد جهانی را دادند ولی تقیان ۳ حملهور به شکست این وزنه شد که در انتها نتوانست این وزنه را مهار کند .

۵-علیرضا دهقان در دسته ۹۴ کیلو گرم در حرکت یک ضرب توانست وزنه های ۱۶۵-۱۷۰ را مهار و در انتها مغلوب وزنه ۱۷۰ شود و در حرکت دو ضرب این وزنه بردار جوان و خوش استیل وزنه ۲۰۷ کیلو را بالای سر ببرد.

۶-محمد رضا براری در دسته ۱۰۵ کیلو گرم توانست وزنه های ۱۷۰-۱۷۷-۱۸۱ را به راحتی مهار و در حرکت دو ضرب وزنه ۲۲۳ کیلو گرم را بالای سر ببرد.
۷-کیا قدمی در دسته ۱۰۵ کیلوگرم توانست وزنه های ۱۷۷-۱۸۱ را بالای سر ببردو در حرکت دو ضرب وزنه ۲۲۳ کیلو گرم را برای خود به ثبت برساند.

۸-بهادر مولایی در دسته +۱۰۵ کیلوگرم توانست با انگیزه ای بالا به وزنه های ۱۱۸-۱۹۲-۱۹۳ حمله ور شود ولی در حرکت دومش نتوانست وزنه ۱۹۲ کیلو را بالای سر ببرد ،نکته جالب عملکرد مولایی ،پس از مهار وزنه وزنه ۱۹۳ کیلو خواستار وزنه ۲۰۰ شد و با استقامت این وزنه را مغلوب خود کرد و در حرکت دو ضرب وزنه ۲۴۰ کیلو را مهار کرد.

۹- علیرضا سلیمانی در دسته +۱۰۵ کیلو گرم توانست وزنه های ۱۸۰-۱۸۵-۱۹۰ را به راحتی بالای سر ببرد و در حرکت دو ضرب وزنه ۲۳۰ کیلو را از آن خود کند ./آق
برچسب ها: نتایج ، ملی پوشان ، هفته ، دوم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.