سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در دانشگاه اميركبير صورت مي‌گيرد؛

تحصيل همزمان در دو رشته ويژه دانشجويان ممتاز

مديركل آموزشي دانشگاه صنعتي اميركبير از تحصيل همزمان دانشجويان ممتاز در دو رشته تحصيلي خبر داد.

دكتر مجتهدي مدير كل آموزشي دانشگاه صنعتي اميركبير در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:در جهان امروز، علم و فناوري، مهمترين سهم و بيشترين تاثير را در رويكردهاي علمي، فرهنگي، اجتماعي، سياسي و اقتصادي كشورها دارد و عامل رسيدن به استقلال واقعي و رهايي از وابستگي‌هاي استعماري، دستيابي به دانش و فناوري است.
 
وي افزود: دانشگاه صنعتي اميركبير فعال، فراگير، خلاق، به روز، منطبق با دستاوردهاي علمي و با تاكيد و توجه خاص برسند چشم‌انداز بيست ساله و آرمان‌هاي اصيل خود، مي‌تواند دستيابي به اهداف كلان را محقق سازد و دانشجوي دانشگاه صنعتي اميركبير شدن را يك ارزش بالا است.
 
وي درخصوص تسهيلات ارائه شده به دانشجويان اشاره كرد و گفت:اهميت دادن دانشگاه به تحقيق و پژوهش و فراهم آوردن امكانات و بسترهاي لازم جهت آموزش همراه با تحقيق كه برخورداري از منابع اصيل علمي در كنار هر درس است، بنابراين امكان تحصيل همزمان در دو رشته براي دانشجويان ممتاز امكان‌پذير است.
 
 ورود بدون كنكور در دوره كارشناسي ارشد

 
وي در رابطه با اخذ 20 واحد درسي گفت: ورود به مقطع ارشد بدون آزمون ورودي براي دانشجويان ممتاز و اعزام به رويدادهاي بين‌المللي كه فرصت‌هاي آموزشي و بازديد از خارج از كشور براي دانشجويان ممتاز فراهم مي‌شود./ع2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.