سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتقاد تند "فاکس نيوز" از عملکرد اوباما

فاکس نيوز با نگاهي انتقاد آميز به عملکرد اوباما در خصوص اقتصاد کشور و نيز سياست خارجي، ميزان تاييد او را نزد مردم آمريکا رو به کاهش عنوان کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛ با توجه به کاهش يافتن فرصت ها براي دستيابي به توافقي در کنگره بر سر بودجه هاي دولت -که تا ساعاتي ديگر به پايان مي رسد- خطر تعطيلي دولت فدرال و در نتيجه کاهش يافتن بخش هاي عمده از از خدمات دولتي براي مردم آمريکا جدي مي شود.

اين شبکه ميزگردي در اين خصوص نخست به نتايج نظرسنجي اخير شبکه سي بي اس و روزنامه نيويورک تايمز درباره عملکرد اوباما اشاره کرد. در اين نظرسنجي که در فاصله نوزده تا بيست و سه سپتامبر برگزار شده است، چهل و سه درصد مردم آمريکا از عملکرد رئيس جمهور اين کشور ابراز رضايت کرده اند-که کمترين رقم رضايت از اوباما در دو سال گذشته است- و چهل و نه درصد گفته اند که از آن ناراضي هستند. 

داگ شائن و پت کادل دو کارشناس فاکس نيوز و جان لبوتيليرنماينده سابق نيويورک در کنگره به عنوان کارشناس در برنامه فاکس نيوز ديدگاه خود را ابراز کردند.

در همين حال در پاسخ به اين سوال که چقدر از برنامه بهداشت و درمان اوباما در صورتي که به تعطيلي دولت بينجامد، حمايت مي کنند، مردم آمريکا نوزده درصد پاسخ مثبت دادند اما پنجاه و نه درصد گفتند در چنين شرايطي از اين برنامه حمايت نمي کنند.

"جان لبوتيلير" تاکيد کرد اوباما بايد با يک سال به تعويق افتادن تامين بودجه اين برنامه موافقت کند. پت کادل گفت نبايد اوضاع اقتصادي کشور را ناديده گرفت اکنون هشتاد درصد از فرصت هاي شغلي که ايجاد شده اند، نيمه وقت هستند.

مجري فاکس نيوز درباره نتايج نظرسنجي شبکه سي بي اس و روزنامه نيويورک تايمز به ميزان حمايت يا نارضايي از عملکرد اوباما، به بحث اقتصاد، مسئله سوريه و ايران نيز اشاره کرد . اين نظرسنجي نشان مي دهد در هر سه اين بخش ها مردم از اوباما ناراضي هستند.

درباره عملکرد اقتصادي اوباما، پنجاه و چهار درصد آن را رد و چهل و يک درصد تاييد کرده اند. در همين خصوص نظرسنجي که شبکه بلومبرگ انجام داده است، نشان مي دهد شصت و هشت درصد مردم آمريکا مي گويند کشورشان در سمت و سوي نادرستي پيش مي رود و فقط بيست و پنج درصد جهت فعلي را درست مي دانند.

برچسب ها: تند ، انتقاد ، اوباما
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.