با هدف ارتقای رویکرد فرهنگی ، اجتماعی پیام های شهروندی ، برپا شد
به گزارش
خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران ، این نشست با هدف بررسی وظایف ناظران درون سازمانی و برون سازمانی سامانه 1888 شهرداری منطقه و بررسی میزان و کیفیت تماس های ثبت شده در حوزه معاونت فرهنگی- اجتماعی، برگزار شد. رئیس سامانه 1888 شهرداری منطقه17 با اشاره به این مطلب گفت: «خوشبختانه روحیه مشارکت پذیری و تعهد شهروندان منطقه به محله و شهر خود باعث شده است، کمیت و کیفیت پیام های ثبت شده در سامانه منطقه مطلوب و گویای دقت نظر شهروندان باشد.»
خدمتی با اشاره به حضور کارشناسان اداره های مختلف و تعامل خوب معاون فرهنگی- اجتماعی شهردار منطقه افزود: «پیش از این شهروندان گمان می کردند برای ثبت پیام های خود در حوزه های ش%