سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تازه‌ترين اقدامات تعاوني مسكن گمرك تشريح شد

مديرعامل تعاوني مسكن گمرك ايران تازه‌ترين اقدامات اين تعاوني را درخصوص پروژه 53 هكتاري زمين انديشه شهريار، اعضاء بدون سند و پروژه اوين تشريح كرد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران ،اسدالله خدابخش درخصوص پروژه 53 هكتاري زمينه انديشه شهريار به اخذ رأي در دادگاه اشاره كرد و گفت: پلاك ثبتي 354/47 به متراژ 530000 مترمربع واقع در انديشه شهريار كه كاربري آن كشاورزي بوده و در ضمن زمين معارض داشته از طريق دادگاه پيگيري شد و نهايتاً مالكيت اعضاء توسط دادگاه تأييد گرديد.

وي افزود: مكاتباتي كه براي جلوگيري از صدور سندهاي قطعي به اداره ثبت شهريار نوشته شده بود با اخذ آراء صادره، كان لم يكن تلقي شده و نامه تغيير كاربري به مسكوني صادر شده و مراحل صدور سندهاي قطعي در حال انجام است.

به گفته وي، تعاوني مسكن با تقديم لايحه دفاعيه و حضور در جلسات دادگاه و پرداخت هزينه‌هاي زياد و دفاع پرونده‌ها نهايتاً منجر به صدور رأي به نفع تعاوني گرديد و متعاقب اين اقدامات، اداره ثبت شهريار نيز صورتمجلس تفكيك و احراز قطعات را صادر و به تعاوني مسكن ارائه نموده است.

مديرعامل تعاوني مسكن گمرك ايران در رابطه با اعضايي كه از سال 1371 فيش بانكي واريزي پول به بانك را داشته و سند براي آنها صادر نشده است، اظهار داشت: با پيگيري‌هايي كه از طريق ستاد اجرايي فرمان حضرت امام(ره) انجام شد، موافقت شد كه به متراژ 116000 مترمربع زمين به تعاوني مسكن گمرك بابت مطالبات 25ساله در اختيار تعاوني قرار دهند.

وي در رابطه با پروژه اوين نيز گفت: با پيگيري نمايندگان اعضاء پروژه و با همكاري هيئت مديره تعاوني مسكن، زمين‌هاي پروژه اوين از يد يكي از دانشگاه‌ها كه به صورت غيرقانوني زمين را به تصرف خود درآورده بود خارج و به تعاوني مسكن گمرك اعاده گرديد.

خدابخشي مديرعامل تعاوني مسكن گمرك ايران افزود: زمين‌هاي پروژه اوين با درخواست اعضاء ذينفع و اقدامات قانوني و عمليات اجرايي نهايتاً به مزايده گذاشته شد و از طريق مزايده نسبت به فروش آن با نظارت اعضاء اقدام و به هر عضو سهم مربوطه تعلق گرفت.

انتهاي پيام/
برچسب ها: تعاونی ، مسکن ، تشریح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۷:۱۱ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام اخرکار زمین گمرک چه شد لطفا کارهای انجام شده را اطلاع دهید یا شماره تماس بگذارید که مارا راهنمایی کنند
ناشناس
۲۰:۳۷ ۰۴ مرداد ۱۳۹۸
سلام مشکل زمینهای گمرک حل شده یا نه لطفا جواب بدین
ناشناس
۰۹:۵۸ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
باسلام کی تکلیفزمینهای گمرک حل میشه مستاجری که سالها منتظر خونه دار شدن به آرزوش میرسه تورو خدا رسیدگی کنید
محمد
۲۳:۳۹ ۰۹ بهمن ۱۳۹۵
بعداز ۲۵سال هنوز اعضا بلاتکلیف میباشند