سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد/

استاندار یزد دارای روحیه اقتصادی و حامی تولید و صنعت باشد

یک فعال اقتصادی در یزد با اشاره به برنامه‌ها و وعده‌های رئیس دولت در حوزه صنعت و اقتصاد گفت: خوشبختانه تیم اقتصادی دولت تدبیر و امید از کسانی تشکیل شده است که در شرایط فعلی کشور به حضور و فعالیت آنها در عرصه مدیریت نیاز است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز یزد

 

محمد فنایی اظهارداشت:: این نکته که فعالان اقتصادی تنها حق اظهار نظر در حوزه اقتصادی را دارند برداشت و تفسیری نادرست است چرا که حوزه اقتصادی به حوزه‌ های دیگر در کشور نیز گره خورده و به یکدیگر وابسته هستند.

این فعال اقتصادی موضوع انتخاب استانداران در سطح کشور را یادآور شد و با بیان اینکه در هر استان باید متناسب با وضعیت آن مدیریت استان را تعیین کرد، تصریح کرد: استان یزد از پتانسیل بالایی در حوزه تولید و صنعت برخوردار است بنابراین نیاز به مدیریتی دارد تا با روحیه اقتصادی و صنعتی، قطار توسعه اقتصادی استان را در ریل خود و با سرعت براند.

وی افزود: یزد دارای واحدهای فعال تولیدی زیادی است و شهرک ‌های صنعتی گوناگونی در سطح استان احداث شده که کارآفرینان نمونه و متعهدی در آن مشغول به کار هستند و تعامل و حفظ ارتباط با آنها لازم و ضروری است.

رئیس خانه صنعت و معدن استان اضافه کرد: شرایط کشور به گونه‌ ای نیست که بتوان با آزمون و خطا کار کرد بلکه باید فردی را برای این سمت انتخاب کرد که هم آزموده شده باشد و هم برنامه ‌ای مدون و قابل اجرا برای استان ارائه کند.

فنایی با بیان اینکه محور توسعه استان یزد حول صنعت و معدن شکل گرفته است، ادامه داد: انتخاب اشخاصی که بر امور استان اشراف ندارند به ضرر مجموعه استان و مردم است ضمن اینکه استاندار باید بخش صنعت را به عنوان محور توسعه در استان در اولویت برنامه‌ های خود قرار دهد.

این فعال اقتصادی به تشریح مشکلات حوزه صنعت و معدن استان پرداخت و عنوان کرد: خام فروشی مواد معدنی در استان از چالش‌ های حوزه اقتصاد در یزد است که ضرر بزرگی به جامعه وارد می‌ کند و کسی متوجه آن نیست.

وی ادامه داد: نماینده ولی ‌فقیه در استان و امام جمعه یزد نیز در دیدار با صاحبان صنایع و فعالان اقتصادی نیز با تاکید بر استفاده از تکنولوژی روز دنیا خواستار جلوگیری از خام ‌فروشی مواد معدنی شدند.

رئیس خانه صنعت و معدن یزد، معرفی برخی اشخاص در سطح رسانه‌‌های غیر رسمی و سایت‌ها را کم لطفی برخی در حق استان برشمرد و گفت: انتخاب استاندار نباید بر اساس منافع شخصی یا حزبی باشد بلکه باید منافع استان دیده شود/س
برچسب ها: یزد ، و سکاندار ، جدید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.