سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقدیر از سالمندان فعال منطقه 2

رئیس اداره سلامت شهرداری منطقه 2 از جشن تقدیر از سالمندان فعال و نمونه محل به مناسبت هفته سالمند و بازدید از خانه سالمندان در سعادت آباد و اهدای گل خبر داد.

عباسی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: این برنامه تقدیر امروز در مسجد المهدی برگزار می شود همچنین پیامک هایی با شعارهای سلامتی برای شهروندان منطقه 2 ارسال می شود.

وی افزود: در خانه سلامت چر تراش کارگاه آموزشی در خصوص سالمندان و کرامت اجتماعی و در خصوص کارگاه روش های توانمندی ها در دوران سالمندی نیز برگزار خواهیم کرد.

رئیس اداره سلامت شهرداری منطقه 2 با توجه به هفته سالمند به کارگاه آموزشی در مورد تغذیه نامناسب بر پوکی استخوان اشاره کرد و افزود: این کارگاه در خانه سلامت برق آلتوم برای شهروندان و آشنایی آنها با این موضوع برگزار خواهد شد.

وی در ادامه اظهار داشت: در خانه سلامت نیایش نیز به مناسبت هفته سالمند غربالگری قند خون و فشار خون انجام می شود و از سرای سالمندان قدس در منطقه 2 نیز امروز بازدید به عمل می آید.

عباسی در پایان اظهار داشت: تور ویژه تفریحی ویژه سالمندان امروز در امام زاده حمیده خاتون و اردوی تفریحی به مناسبت هفته سالمندان در شهرک سینمایی غزالی برده می شود.

برچسب ها: عباسی ، تقدیر ، سالمندان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.