سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/

راه مقابله با جنگ نرم افزایش قدرت نرم است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: یکی از راه های مقابله با جنگ نرم، افزایش قدرت نرم در جامعه است و در این راه خطیر هنرمندان استان مرکزی به مانند رزمندگان هشت سال دفاع مقدس می توانند این قدرت را خلق کنند.

مصطفی مشایخی، در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای گرامیداشت آن روزها و ترویج این فرهنگ متعالی در جامعه است.

وی افزود: دشمنان یک روز جنگ سخت را بر علیه ایران اسلامی آغاز کردند که با رشادت و دلاورمردی های ملت ایران شکت خوردند ولی امروز جنگ نرم را در دستور کار خود قرار داده اند.

مشایخی با اشاره به اینکه یکی از تفاوت های جنگ نرم و سخت در قلمرو آن است، ادامه داد: جنگ سخت از طریق هجوم به سرزمین است ولی جنگ نرم در فضای مجازی انجام می شود و نمادها و مصادیق ان در فضای واقعی نمایان خواهد شد.

هدف جنگ نرم تصرف اذهان و افکار جوانان ایران اسلامی است
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه پایبندی به ارزش های دینی بین جوانان در گرو تقویت خودباوری آنان است، اظهار کرد:جوانان ایران اسلامی باید ادامه دهنده راه آن بزرگ مردان باشند و در راستای تقویت ارزش های اسلامی تلاش کنند.

وی گفت: هدف جنگ سخت جسم رزمندگان اسلام و تصرف سرزمین بود و هم اکنون هدف جنگ نرم تصرف اذهان و افکار جوانان ایران اسلامی است و با توجه به اینکه تغییرات فرهنگی تدریجی است دشمنان در راستای تغییر فرهنگ و رفتار جوانان حرکت می کنند./س

برچسب ها: جنگ نرم ، قدرت نرم ، اراک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.