سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هر فايل با هر حجمي را به راحتي آپلود كنيد!

با استفاده از يك سايت ميزبان مي توانيد هر نوع فايل با هر حجمي را به راحتي آپلود كنيد.

به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران؛آیا تا به حال شده است بخواهید فایلی را برای یکی از دوستان یا همکاران‌تان بفرستید، ولی با پیغام خطای سرویس‌دهنده ایمیل خود روبه‌رو شوید مبنی بر این‌که امکان ارسال فایلی بیش از برای مثال 25 مگابایت وجود ندارد؟ به‌ غیر از محدودیت حجم آپلود، معمولا سد دیگری در سرور خدمات‌دهنده‌های ایمیل وجود دارد که امکان فرستادن فایل‌های نصبی (exe.) را نمی‌دهد. 

برای رفع این مشکل و فرستادن هر نوع فایل حجیم راه‌هایی مانند آپلود روی فضای ابری یا استفاده از سایت‌های آپلود فایل وجود دارد، ولی ممکن است این کار برای بسیاری وقتگیر و خارج از حوصله باشد؛ از همین رو اورژانس IT راهکار بسیار ساده و آسانی را برایتان دارد.

وب‌سایت wetransfer.com جایی است که می‌توانید توسط آن در عرض چند ثانیه فایل‌های خود را برای هر کسی که دوست دارید، بفرستید.

با نوشتن نشانی این سایت در نوار آدرس مرورگر خود با صفحه‌ای روبه‌رو می‌شوید که از شما تنها چهار چیز را می‌خواهد؛ فایل مورد نظر، آدرس ایمیل گیرنده، آدرس ایمیل خودتان و پیغامی متنی (البته در صورت دلخواه). به غیر از امکان انتخاب فایل از طریق مسیریاب خود وب‌سایت می‌توانید فایل را انتخاب و روی صفحه سایت رها کنید تا فایل خوانده شود. پس از واردکردن آدرس‌های ایمیل، تنها کار لازم فشار دکمه Transfer (انتقال) است. به همین سادگی!

نحوه کار این سایت به این شکل است که برای هر فایل ارسالی کاربر، ایمیلی از آدرس خود به گیرنده‌ای که کاربر مشخص کرده می‌فرستد. سپس گیرنده با باز کردن ایمیل ارسالی wetransfer فایل را از سرورهای این شرکت دانلود می‌کند.

نکته جالب این که برای فرستادن فایل نیازی به ثبت‌نام نیست. این سایت به دو صورت رایگان و پولی خدمات ارائه می‌دهد.

در حالت رایگان می‌توان تا سقف 2 گیگابایت فایل ارسال کرد، همچنین جالب است که می‌توان آدرس ایمیل تا 20 نفر را به‌عنوان گیرنده وارد کرد تا فایل کاملا مجانی برایشان ارسال شود.

اما به غیر از ارسال ایمیل این سایت لینکی هم ادامه می‌کند که از طریق آن گیرنده می‌تواند فایل‌های ارسالی‌تان را دانلود کند. با وجود رایگان بودن خدمات این وبسایت، محدودیتی در تعداد فایل‌های ارسالی در شبانه‌روز هم وجود ندارد./ش
برچسب ها: فایل ، آپلود ، ایمیل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۹:۳۸ ۱۲ مهر ۱۳۹۶
با سلام و خسته نباشید خدمت شما خبرنگاران
نوید
۲۰:۳۰ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
با سلام و خسته نباشید خدمت شما خبرنگاران
من دانشجوی دانشگاه باهنر شیراز هستم.در تاریخ 12 اردیبهشت دانشجویان این دانشگاه دچار مسمومیت غذایی شدن.برحسب آمار 500 نفر دچار مسمومیت غذایی شدن از شما خواهش میکنم پیگیر ما دانشجویان باشید.
میخواستم باهاتون تماس بگیرم ولی متاسفانه نمیشه.