سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/

نرمش قهرمانانه برگرفته ازپختگي نظام سياسي ايران است

رييس كميسيون كشاورزي، آب و منابع طبيعي مجلس شوراي اسلامي گفت: نرمش قهرمانانه برگرفته از پختگي نظام سياسي ايران است و جهادگران اقتصادي بايد با توليد هدفمند و تبديل ايران به قدرت اقتصادي پيشرو ، حمايت قاطع خود را از اين حركت اعلام كنند.

رجايي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک افزود: زواياي ديپلماسي اعتدال كه امروزدر عرصه بين الملل اقتدار جمهوري اسلامي را به نمايش گذاشته، بزرگترين ابزار قدرت است كه بسياري از كشورها از داشتن آن محروم هستند.
وي گفت : نگاه تيزبين، اساس فرصت تاريخي نرمش قهرمانانه وبه نفع ايران است چرا كه در بهترين فرصت با موقعيت شناسي رهبرمعظم انقلاب مهره هاي شطرنج سياسي ايران به گونه اي چينش شد كه معادلات با حفظ منافع ملي براي ما رقم خورد.
رييس كميسيون كشاورزي، آب و منابع طبيعي مجلس شوراي اسلامي افزود : امروز ايران در مناسبات و تحولات جهان و خاورميانه وزن و جايگاه خاصي دارد به طوري كه توانست از جنگ آمريكا با سوريه جلوگيري كند و صلح و آرامش را در منطقه ايجاد نمايد.
رجايي گفت : عرصه قدرت سياسي با قدرت اقتصادي و فرهنگي با هم تنيده است و اكنون زمان آن رسيده كه در سايه برنامه، فرصت شناسي و استفاده از فناوري هاي روز، جهادگران عرصه توليد، مقتدرانه در ميدان حاضر شوند.
رجايي افزود : فرهنگ ايثار، شهادت ، حق طلبي و آزادي خواهي خميرمايه حضور پيروزمندانه ايران در اجلاس نيويورك بود و امروز قدرت هاي بزرگ دنيا به جايگاه نظام و مردم و ارتباط تنگاتنگ بين آنان پي برده اند./س
برچسب ها: نظام ، سیاست ، جهادگران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.